Noen som...

Maistte

Forelsket i forumet
... har blitt sammen/begynt å gå ut med sin nåværende kjæreste kort tid etter det ble brudd med eksen? (snakk om noen uker/måneder)[:)]

Jeg og sambo ble sammen et par uker etter at det ble slutt med x-en. Men det var ikke noe skikkelig forhold da, bare to uker med sinnsykt mye god sex, og jeg som var 15 år trodde jo jeg var kjempeforelsket.

jepp.

Jeg  avsluttet forholdet med eksen på en mandag. Da hadde i vært sammen i 3 år. Men jeg hadde gått og vurdert lenge..  var bare vanskelig å ta siste steget..

Skulle på byen på lørdag. Første gang som singel!
På voerspillet møtte jeg min mann. ;)   Beg å prate, danset samen på byen, møttes neste dag til film og pizza, snakket med hevrandre hver dag i de neste to ukene, traff hvernadre mange ganger..  og 14 dager senre kysset vi for første gang og var kjærester!

Det gikk fort! Rakk ikke å være singel så lenge!
Men kjærlighet rår man ik alltid over.

Var litt vanskelig de første mnd. Var fortsatt glad i eksen, ikke elsket han, men glad i han.
Men i dette nye forholdet føltes alt så mye mer riktig, iforhold til eksen.

5 mnd senere forlovet vi oss. :)

har vært slutt mellom mæ og eks i noen uker nu, etter å ha bare gått utfor i et par måneder [&:]og æ traff en veldig koselig fyr som æ egentlig har kjent en stund, bare ikke sett han så ofte. har lyst til å finne på no hyggelig med ham, og se om det blir no mer...
hehe, nyttårsforsett nr 1 brutt :P
skal æ gå for det? eller ser det rart ut?

Ikke bry deg om hva som ser rart ut!

Følg intuisjonen din! :)

Back
Topp