noen som???

Jeg skal ta keisersnitt på ST i Skien rundt 11. desember.

Har ikke noen erfaring med hvordan det er der....
Burde jeg snakke med jordmor på sykehuset der? Jeg går ikke til jordmor....

Men er det greit å få en samtale med de å høre om hvordan det blir med narkose, og om faren kan være tilstede og slikt?

Beklager å ikke kunne hjelpe deg som la inn innlegget her.... Vi er i samme båt!

hyggelig og høre fra en som skal på samme sted som meg:)jeg går til jordmor ved solum helsestasjon 1 gang i mnd.og det syntes jeg er veldig greit.da kan jeg prate om alt som bekymrer meg.håper du forteller hvordan det går:)

Jeg skal snart ta kontakt med dem for å høre om jeg kan få et møte med jordmor der for å finne ut litt om hvordan KS foregår på der.

Jeg skal til ny ultralyd i begynnelsen av november, så jeg skal holde deg underrettet om hva jeg finner ut [;)]

Du må gjerne sende meg en mail, så jeg får adressen din, da kan jeg sende deg mail når jeg vet noe og sånn.

Jobber du også i helsevesenet? Synes det stod at du var omsorgsarbeider....

jeg tok keisersnitt på tss i skien , ingen ting og bekymre seg for de er topp der hei jeg gikk gravid me tvillinger i sete leie , så fikk planlagt ks , gikk over all forventnig .
tok en dusj dagen det skulle skje med skikkelig skrubb fra topp til tå , så lå jeg og ventet litt , så satt de kateter , merker det knapt hehe .
så ble jeg kjørt ned på oprasjonstuen der jeg fikk spinal bedøvelse , og etter ca 5 min var de i gang , merket ingenting , og de som var der av personal var veldig rolig og pratet mye me meg , og jeg slappet helt av selv om det var en rar følse og ikke ha følse fra livet og ned . så kom første man ut 09.47 og andre 09.50 . ble liggende på observasjonen i 4 timer føre jeg kom opp til barsel .

ps en liten anbefalig prøv og kom deg på bena så for du kan , jeg selv var oppe første dagen , selv om man harm ye smerter , så hjelper det , og man kommer seg fortere

:)

var kjempe fornøyd med skien

hei jeg gikk gravid me tvillinger i sete leie , så fikk planlagt ks , gikk over all forventnig .
tok en dusj dagen det skulle skje med skikkelig skrubb fra topp til tå , så lå jeg og ventet litt , så satt de kateter , merker det knapt hehe .
så ble jeg kjørt ned på oprasjonstuen der jeg fikk spinal bedøvelse , og etter ca 5 min var de i gang , merket ingenting , og de som var der av personal var veldig rolig og pratet mye me meg , og jeg slappet helt av selv om det var en rar følse og ikke ha følse fra livet og ned . så kom første man ut 09.47 og andre 09.50 . ble liggende på observasjonen i 4 timer føre jeg kom opp til barsel .

ps en liten anbefalig prøv og kom deg på bena så for du kan , jeg selv var oppe første dagen , selv om man harm ye smerter , så hjelper det , og man kommer seg fortere

Hvor lenge lå du?

Lå du lenger p.g.a tvillingene?

Hvor lenge var det vanlig å ligge hvis alt går greit med 1 barn? Hvis du vet det.... [;)]

jeg tok keisersnitt på tor og dro hjem på man de ville jeg skulle være lenger men følte meg klar for og reise hjem . når du drar hjem er vell litt opp til deg selv men er vell greit og ihvertfall være til de har blitt sjekket av legen 3 dagen , oxo spørs det jo åssen du er i form og greier og hvordan ammingen går hvis du ønsker og gjøre det , oxo skal du jo ha fragmin (sprøyte)i 5 dager etter ingrepe jeg tok dn med hjem og satt siste selv . naglene etter oprasjonen blir tatt dag 5 og 7 da kan du evt dra ned på barsel poliklinkkien de dagene hvis du har bestem deg for og dra tidligre

ps er et treff forum her inn oxo og det er treff i skien på man gå inn der så ser du mere informasjon hvis det er ønskelig

Back
Topp