Noen som...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...kan anbefale en fin og praktisk stelleveske? :happy:
Det er det eneste jeg mangler å kjøpe på listen!! :)

Har null erfaring, men har selv kjøpt en fra Stokke. Selger på blant annet Barnas Hus. Ser i alle fall fin ut, men så vet jeg jo ikke behovet enda

Jeg har Storksak Elisabeth og er veldig fornøyd med den! :D koster litt, men den kan brukes som vanlig veske og ser ikke så veldig typisk stelleveske ut. Storksak har mange fine modeller og et bra utvalg farger. :) God plass i dem med gode lommer på innsiden.

Her blir det SkipHop Pronto (rommer noen bleier, våtservietter, sinksalve, antibac, bleieposer og et skift, samt stelleunderlag) som tas med enten alene på korte turer eller oppi sekk / bag på lengre (Fjällräven). Har sikla lenge på både Storksak Elizabeth og KAOS ransel.. Hadde JuJuBe Be Spicy sist, den er praktisk mtp renhold og tøff i bruk, romslig og mange forskjellige rom - men jeg erfarte at jeg liker bedre å pakke forskjellige bestanddeler for seg i små poser, og så legge oppi / ta ut av et større kolli ettersom hva som trengs.

ImageUploadedByBV Forum1467869219.812944.jpg
Jeg har kjøpt dette settet. Er bare et billig et, som man får på ebay og wish blandt annet. Men søsteren min har hatt et slikt sett i over et år nå, og det har holdt seg fint som nytt. Synes det er praktisk at det er med en stor og en liten veske, så man kan tilpasse det etter hvor mye man trenger med seg :) finnes også i mange forskjellige fargekomboer :)

Så mange flotte tips! :D
Da skal jeg kikke litt rundt :):)

Her var det viktig at den så ut som en stelleveske og ikke en vanlig veske, siden gubben også skulle gå rundt med den. Kjøpte en fra ebay med sjiraff på og har vært kjempefornøyd. God plass, og lillemann blir jo snart 2 år nå og den er god som ny, så ikke noe å si på kvaliteten heller...

Back
Topp