Noen som..

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Har kjent den lille? Som er i ca uke 15-16? Har hørt som 2. Gangs gravid at man kan kjenne liv tidligere, men jeg mener å ikke ha kjent noe, og det jeg kanskje har kjent har lissom vært på ulogiske steder i magen- som gjør at jeg tror det rett å slett er luft bare.. :o dette er helt normalt eller?!

Jeg er 3. gangs og tror jeg kjenner liv heeelt nerdst i magen. Kommer ofte når jeg har lagt meg i senga på kvelden.
♡♡♡ 15+4 i dag ♡♡♡

Jeg er annengangs gravid og er nå 16+5
Trodde jeg kjente noe for to uker siden . Men har ikke kjent noe siden :(

Jeg er annengangs gravid og er nå 16+5
Trodde jeg kjente noe for to uker siden . Men har ikke kjent noe siden :(

Jeg å trodde jeg kjente noe for typ 2 uker siden. Og har ikke kjent noe etter det heller.. :( har jo så lyst til å kjenne noe- spesielt nå som alt av kvalme har gitt seg å slikt..

Jeg har kjent liv den siste uken :) Men kun når jeg ligger/sitter rolig :) Men jeg prøver å ikke tenke så mye på det om det går litt tid før jeg kjenner igjen, siden jeg vet det ennå kan være tidlig :) Jeg er andre gangs gravid og tenker fortsatt på at jeg ikke vil kjenne noe mer kraftigere før uke 20++ ;) Jeg prøvde å spise en saft-is i går og når jeg lå rolig da kjente jeg et lite "dirr" under navlen (siden den ligger der). :) Jeg er 14+6 i dag! Så har akkurat så vidt begynt å kjenne svakt ;)

Jeg er førstegangs, er 17 uker i morgen, og kjenner ingenting! Hørte hjertelyd i uke14, så håper jo alt er som det skal - men skal innrømme at jeg begynner å bli litt utålmodig.. :-)

Jeg har kjent fra uke 14 med begge guttene, men denne gangen kjente jeg ikke noe før jeg var 16 uker... Tror det varierer veldig og er nok ingenting å bekymre seg for enda! :-)

Er 16+0 og kjenner litt bobler innimelllm, men da må jeg sette meg ned og kjenne etter. Har også morkake på forsiden, så kjenner det best visst det kommer på sidene.. Kjente tidlig i forrige svangerskap og :) er en helt spesiell følelses!

Vet hvordan følelsen er. ☺️sist gang kjente jeg noen bobler rundt uke 18 rett etter ultralyden. Men trodde jeg kanskje skulle være heldig å kjenne det noe før denne gangen..

Har kjent litt siden slutten av uke 13, er 16+1 nå. Men kjenner bare om jeg prøver å merke det, da gjerne når jeg slapper av eller ligger i sengen. Går gjerne flere dager i mellom hver gang. Er nok veldig forskjellig.

Jeg er tredjegangs og har kjent noe liv, men det kan gå dager mellom hver dylt. Nå har det gått en hel uke fra jeg kjente sist, i dag fikk jeg en liten poke:-)

Jeg er tredjegangs og har kjent liv daglig siden uke 16 ca, men før det var det bare sporadiske dult fra uke 13 ca :-) Det kommer jo an på hvor morkaken ligger, hvor tidlig/mye liv man kjenner.

Andregangs og syns såvidt at jeg har kjent noe et par ganger de siste dagene. Sist kjente jeg første gang ca. uke 17.

Sikkert helt normalt. Jeg vet ikke plassering på morkaken eller noe, var på ul i uke 12 og alt var da i orden. Men hun kunne ikke gi noe indikasjon eller jeg fikk ikke vite hvor morkaken lå. Kanskje for tidlig å se i uke 12. Så må smøre meg med tolmodighet og vente 3 uker til- til den OUL. ☺️

Jeg er førstegangs gravid og kjente liv her om dagen!❤️ jeg er 16 uker i dag:)

Jeg er også gravid med første.. 16+2 i dag Veldig usikker på om jeg kjenner liv, eller om det bare er romling i magen.. Hehe ;) men har veldig lyst å bli sikker på at det er liv jeg kjenner snart! Skal på oul om to uker ca og har hørt hjertelyd hos jm :love017

Er andregangs og har kjent noe bobling / små spasmer siden uke 14-15. Velger å tro at det er babyen. :-) 15+3 i dag.

Tredjegangs og kjente små bevegelser i slutten av uke 13 :Heartpink
Er i slutten av uke 14 nå og kjenner det samme, bare kanskje enda litt sterkere. Men er mest om kvelden når jeg har lagt meg :happy:

Back
Topp