Noen som...

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
… ikke skal på tidlig ultralyd?

Jeg tenkte egentlig å vente til OUL. Men det er jo lenge til, ting kan skje før det, og det kan jo også hende at jeg blir utolmodig og endrer mening :)

Jeg tror vi kommer til å bestille privat ul i uke 12, for å være sikre på at alt er bra før vi deler nyheten med andre :-)

Jeg har litt lyst på bekreftelse av livstegn ved uke 12 ca.

Forrige gang lytta jordmora etter hjertelyden i uke 13, lenge, og fant den ikke. Da fant ho fram et gammelt UL-apparat, så vi fikk opp lyden der, og så noe på skjermen (umulig for meg å få noen mening ut av bildet, var så gammelt apparat og utvendig UL).

Tror det blir med hjertelyd-bekreftelse denne gangen også.

Var egentlig ganske sikker på at jeg ikke ville ha tidlig ul, men nå er jeg ikke sikker lenger.... vi får se... litt for tidlig ennå, mye som kan skjen

Jeg har lyst til det, men tror ikke vi har privat ul her i byen lengre :/

tror det er vendlig vanlig å vente :)

Jeg vil på ul i uke 11, tenker å bestille snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer nok til å ha privat ul rundt uke 12, fordi jeg har to vennepar som har fått dårlig nyheter ved oul og det var knalltøft å få vite etter så lang tid.

Dersom alt går som det skal så blir det nok ikke noe tidlig ultralyd på meg.
Merker at det er lett å la seg påvirke her inne da :P

Tenkte det samme. Hadde egentlig tenkt å vente til OUL, men blir litt påvirket...
Ja samboer og jeg er iallfall enige om at vi ønsker å gjøre det. Har bestilt time 27 juli, da er jeg 12+1. Vil være helt hundre prosent sikker på at alt står bra til med den lille før andre får vite om den glade nyheten :-)

Kommer til å ta tidlig ul før vi forteller det til noen. Det har også med at min jordmor ikke lytter etter hjertelig før I uke 16, for at man ikke skal bli bekymret hvis hun ikke finner den. Men det blir alt for lenge å vente på første livstegn.

Hadde kun OUL i uke 19 sist. Tenker i utg.punktet å gjøre det likt nå, om det ikke skulle oppstå noe akutt/uventet. Men det er jo fryktelig lenge å vente...

Første livstegn sist fikk vi da legen lyttet etter og fant hjertelyd i uke 15. Inntil da var det kun positiv test, smått ømme pupper rundt uke 5 og litt varierende matlyst i uke 6-7 som tilsa at jeg skulle være gravid. Kjøpte ikke så mye som en sokk til babyen før vi så en sprell levende skapning på OUL i uke 19 :)

Bare vanlig oul. Ser ikke poengey om alt virker greit ellers. :-)

Back
Topp