Noen som...

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Har tenkt på om/når dere skal prøve på en baby til? Jeg skifter litt mening hver dag, men kjenner at jeg tror nok ikke jeg er ferdig enda... Har litt lyst å prøve igjen til høsten. Tror jeg skal få med meg mannen også! :) Noen med erfaringer med relativt tette barn? Og var det vanskelig/lett å bli gravide? Har enda ikke fått igjen mensen, men mener å huske den kom igjen etter ca10 mnd med nr 1... Det kan jo være en fordel om den kommer igjen fortere denne gang da! :)

Vi tenker på det ja, men ikke bestemt oss helt for når enda:P Eneste vi vet er at vi skal ha minst en til sammen:D

Har tenkt på om/når dere skal prøve på en baby til? Jeg skifter litt mening hver dag, men kjenner at jeg tror nok ikke jeg er ferdig enda... Har litt lyst å prøve igjen til høsten. Tror jeg skal få med meg mannen også! :) Noen med erfaringer med relativt tette barn? Og var det vanskelig/lett å bli gravide? Har enda ikke fått igjen mensen, men mener å huske den kom igjen etter ca10 mnd med nr 1... Det kan jo være en fordel om den kommer igjen fortere denne gang da! :)

Jeg har to rimelig tette barn:) akkurat 13 mnd mellom nr 2 og nr 3.. og det er lettere å bli gravid kort tid etter forrige graviditet, fordi kroppen savner å gå gravid så den produserer "bedre" og fler egg..man øker vel også sjansen for tvillinger har jeg hørt:P

jeg ble gravid 4-5 mnd etter jeg fikk nr 2.. enda det ikke var planlagt og jeg var rimelig negativt sjokka, så er jeg veldig glad for at det skjedde..for nå blir vi ferdig med småbarnstiden med alle ungene samtidig.. like greit en å måtte starte opp igjen med 2-3 nye år med bleier +++;) og siden vi nå har 3 barn (2 jenter og 1 gutt), så ble familien komplett og jeg har sterilisert meg så det ikke kommer noen nye:P

Vi vil hato tette, men kanskje vente litt til da :-) får se etter sommeren hva vi tenker da ;-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Gubben sa på kødd at vi skulle unnfange neste mann under Pstereo festivalen i august :P men så lenge jeg er arb.ledig blir det nok på vent ;)

Jeg har to rimelig tette barn:) akkurat 13 mnd mellom nr 2 og nr 3.. og det er lettere å bli gravid kort tid etter forrige graviditet, fordi kroppen savner å gå gravid så den produserer "bedre" og fler egg..man øker vel også sjansen for tvillinger har jeg hørt:p

jeg ble gravid 4-5 mnd etter jeg fikk nr 2.. enda det ikke var planlagt og jeg var rimelig negativt sjokka, så er jeg veldig glad for at det skjedde..for nå blir vi ferdig med småbarnstiden med alle ungene samtidig.. like greit en å måtte starte opp igjen med 2-3 nye år med bleier +++;) og siden vi nå har 3 barn (2 jenter og 1 gutt), så ble familien komplett og jeg har sterilisert meg så det ikke kommer noen nye:p
men hadde du fått igjen mens? har litt lyst å hoppe i det, men da må vel kroppen komme i gang med eggløsning først? hehe- blir vel kanskje ikke før til høsten uansett da...

Spennende at flere er inne på tanken med tette barn da... er iallefall sikker på at om det skal bli en til. så skal det ikke være 5 år mellom dem slik som storesøster og lillebror her, For selv om det er en veldig kjekk aldersforskjell med tanke på at hun forstår alt, og at hun hjelper til osv, så klarer jeg ikke å vente såååå lenge til neste gang. og dessuten hadde det jo passa perfekt om jeg kunne vert hjemme når eldste begynner på skole neste år!:)

men hadde du fått igjen mens? har litt lyst å hoppe i det, men da må vel kroppen komme i gang med eggløsning først? hehe- blir vel kanskje ikke før til høsten uansett da...

Ja jeg hadde fått mensen ;) sluttet å fullamme når hun var 3-4 uker, og tok ikke lange tida før mensen kom da ;) er jo forskjellig fra person til person, men jeg fikk det tilbake så fort jeg delammet med de 2 første (siste har jeg ikke ammet).. så kan jo hende du får det også når du ikke ammer fullt lengre? Men noen får det ikke før de så og si har sluttet å amme da:P

Ja jeg hadde fått mensen ;) sluttet å fullamme når hun var 3-4 uker, og tok ikke lange tida før mensen kom da ;) er jo forskjellig fra person til person, men jeg fikk det tilbake så fort jeg delammet med de 2 første (siste har jeg ikke ammet).. så kan jo hende du får det også når du ikke ammer fullt lengre? Men noen får det ikke før de så og si har sluttet å amme da:p
Ok:) med eldste fikk jeg ikke mensen igjen før etter 10 mnd. ammet til hun var nesten 2, men selvfølgelig ikke full amming så lenge da. Spennende å se når mensen kommer igjen denne gang!

Ok:) med eldste fikk jeg ikke mensen igjen før etter 10 mnd. ammet til hun var nesten 2, men selvfølgelig ikke full amming så lenge da. Spennende å se når mensen kommer igjen denne gang!

Hehe ja kan jo komme tidligere eller senere denne gangen ;) og husk at eggløsningen kommer før første mens :P mange har blitt gravid da, og ikke funnet det ut før det har gått en stund, siden dem ikke har hatt noe mens ;):P hehe..

Back
Topp