Noen som

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Vet hva det kan være? Begynte plutselig og skjelve i hele kroppen, og så begynte det og prikke i ansiktet mitt... roet seg litt ned å jeg sovna på sofaen, og nå når jeg våkna igjen begynte det og prikke igjen og jeg føler meg tung i hele kroppen og hodet..

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Har du spist lite i dag da? Har hatt det samme visst ej he glømt av å spise lr venta litt for lenge. Får i tillegg hjertebank å blir skikkelig uvel.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vet hva det kan være? Begynte plutselig og skjelve i hele kroppen, og så begynte det og prikke i ansiktet mitt... roet seg litt ned å jeg sovna på sofaen, og nå når jeg våkna igjen begynte det og prikke igjen og jeg føler meg tung i hele kroppen og hodet..

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *
Det har jeg også opplevt, midt på natten etter jeg har vært på do en gang. Etterfulgt av oppkast og diare. Fant aldri ut hva det var, men skummelt var det. Lydene ble også på en måte "hule"

har spist vanlig idag, så tror ikke det er det :) Kom når jeg lagde middag, ble også litt dosen i synet. Men nå har det forsvunnet igjen.. Men den prikkingen i ansiktet kommer og går innimellom

Kan høres ut som migrene med aura! Det har jeg. Litt andre symptomer i tillegg da men man kan sikkert ha det og oppleve det forskjellig.. Google det;)

men skal sies at jeg er veldig sliten i dag etter en natt med kraftige tak i magen og strålinger ned i låret, så tenker også at det kanskje har en sammenheng ?

Jeg får de anfallene når jeg har drukket lite og er sliten.. Er ikke farlig bare ubehagelig...

Bra:)

Back
Topp