Noen som

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Sliter med tung pust og hjertebank?
Idag har jeg hatt skikkelig tung pust og hjertebank. Kan se på utsiden av genseren at hjertet banker.. og må puste med munnen oppe for å i det hele tatt klare å puste..
Noen som vet hva det kommer av?

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Vil først anbefale deg å kontakte lege/legevakt.

Er det sånn hele tiden, eller når du har kynnere? Jeg hadde det selv de siste 2-3 månedene av mine svangerskap. Men bare når jeg hadde kynnere. Ble fortalt av legen at kraftige kynnere "stjeler" blod fra lungene. Derfor ble jeg tungpustet og fikk hjertebank.

Har det på samme måte i dag. Her hjalp det litt iallefall å sove 1/2 times tid. På slike dager må en bare hvile. Hadde ikke bekymret meg, men blir det verre så må du kontakte lege.

Vil først anbefale deg å kontakte lege/legevakt.

Er det sånn hele tiden, eller når du har kynnere? Jeg hadde det selv de siste 2-3 månedene av mine svangerskap. Men bare når jeg hadde kynnere. Ble fortalt av legen at kraftige kynnere "stjeler" blod fra lungene. Derfor ble jeg tungpustet og fikk hjertebank.

Er sånn hele tida :/

Har det på samme måte i dag. Her hjalp det litt iallefall å sove 1/2 times tid. På slike dager må en bare hvile. Hadde ikke bekymret meg, men blir det verre så må du kontakte lege.

Her hjelper det ikke hvile dessverre :/ liggi på sofaen i hele dag, uten at det hjelper

Back
Topp