Noen som......

elskerbarn

Betatt av forumet
har hatt eller har stikkninger eller strekninger nederst i magen? Jeg var på butikken i dag og det kjentes ut som nedpress. Ble litt redd jeg for trodde dette var tidlig da jeg er bare 19 uker... Når jeg stoppet og gå så ga det seg. _Noen andre av dere inne her som har lignende.....

Jepp, har det hele tiden. Men mine kjennes ut som kynnere da... Strammer seg i magen på en måte. Får det når jeg går mye, trener og idag fikk jeg det når jeg sto opp. Tror ikke det er noe farlig ;)

har hatt det mye.
Det er jo ganske mye som skjer når livmoren vokser. og å føle stikkinger osv er ikke uvanlig. men får du virkelig vondt i magen, eller samentrekkninger som kommer regelmessig ville jeg kontaktet lege eller jordmor for sikekrhets skyld.

lette mens smerter er også helt vanlig, vi kjenner jo at magen vokser og strekker på seg,
kynnere er ikke farlig.

jeg får også stikkninger, nesten som sting, og strekninger når jeg er aktiv. uansett tempo og aktivitet så kommer det, tror bare det er musklene rundt livmora som blir strekt ekstra når man er i bevegelse. Så lenge det gir seg når man stopper er det visst ikke noe å bekymre seg for. 

Takk for svar jenter.
Det kjennes ut som sting ja, så jeg trøster meg med at det ikke er noe galt. så lenge det ikke er smertefult og blødninger , så er det nok bra. Spark kjenner jeg....

Man kan få det mens man ligger også, og om det da ikke gir seg når du rører deg, er det ikke helt bra så tidlig... Men som sagt så gjelder dette når det starter mens man ligger, og ikke gir seg når man er i bevegelse.. Men at det strekker og strammer seg ellers er nok helt vanlig ja :) Og ikke noe å bekymre seg for :)

Back
Topp