Noen som...

missme86

Betatt av forumet
...gleder seg til å starte på jobb igjen? Det gjør jeg :-) Hehe, ikke jobbet siden mai i fjor, så nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til å starte på jobb igjen. Pappan skal ut i permisjon i mai, juni og august, så tar jeg min siste mnd i juli. Skal kun jobbe 50% så vi blir mye hjemme sammen, det ser jeg veldig frem til :-) Selv om dagene suser avgårde, kan det bli lange dager iblandt.

Hvor lenge har dere igjen av permisjonen? 

Jeg tror jeg ser frem til det jeg også :) Som du sier så kan dagene bli lange innimellom, selv om vi koser oss så er det noe med den voksenkontakten når man er på jobb.
Jeg begynner å jobbe i midten av august, da skal pappaen ha gradert permisjon og jeg jobber 80%, så mini begynner ikke i barnehage før i januar. :)
Det skal bli godt å få litt ordentlig hverdag, begynne på livet igjen på en måte. Man er jo i en "unormal" situasjon når man går hjemme i permisjon, ingen stor forskjell på hverdag og helg og alt handler om å ta seg av de små. Kjempekoselig, men jeg tror jeg trives best i jobb utenfor hjemmet ;)

Hehe, ja tror også jeg trives best i jobb utenfor hjemmet :-P Ser veldig frem til å starte på jobb. Skal studere fulltid til høsten, så går en spennende og utfordrende tid i møte :-)

Hehe, ja tror også jeg trives best i jobb utenfor hjemmet :-P Ser veldig frem til å starte på jobb. Skal studere fulltid til høsten, så går en spennende og utfordrende tid i møte :-)

jaaaa! jeg gikk innom jobben min en dag jeg ikke hadde lillemann, for å jobbe gratis! Savnet det så mye. Her skal jeg jobbe nå til  helgen, og 2 helger i mai. så starter pappapermen 1 juni og ut aug. Skal studere 100% i aug samt 50% jobb, så blir nok å henge fingrene i! Men kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Jeg har alltid trodd at jeg trivdes best som hjemmeværende mamma, men så feil kan man ta. Da ble jeg atter en gang kjent med mitt nye jeg :-)

Back
Topp