Noen som....

Longelang87

Blir kjent med forumet
begynner å merke noe til magen ennå, som at buksene er litt trangere nederst rundt livet, enn til vanlig? Jeg synes kanskje det selv, men det kommer vel mest av at magen min er veldig oppblåst tenker jeg ......

Noen som kan kjenne en liten kul ennå nederst på magen? Og er det noen som så tidlig har en magefølelse på om det er gutt eller jente? Jeg gleder meg til den ordentlige gravidmagen kommer :-D hihihi...!

Jeg merker at magen min er veldig oppblåst. Den går nok litt nedover igjen før den blir større, men akkurat nå føles det helt umulig å skjule noen ting. Bare holde ut i noen uker til nå:-)

Jeg synes at buksene mine er trange til tider. Litt skremmende siden det er så tidlig.. men er ikke så rart så mye som jeg spiser... huff og huff, hvor skal dette enda..!

Jeg er oppblåst som fy!

Heller mot gutt denne gangen også, men ikke fordi jeg har en spesiell følelse av det, mer fordi jeg tror jeg er en gutte-mamma :)

eg har ikke merket så mye på buksene enda.. Men føler likevel at magen kan ha blitt litt større.. Og eg har følelse på at det er jente denne gangen.

Merker ingenting enda =) 
Føler meg litt oppblåst innimellom, men merker det ikke på klær og slikt =) 
Det tok en stund sist før jeg merket noe til det. 

Synes buksene er trange... Må kjøpe nye snart, for jeg var så "dum" og ryddet skapet og kastet/ga bort alt som ikke passet rett før jeg ble gravid... Synes puppene har vokst også, står rett ut noe de ikke gjør til vanlig akkurat :p Jeg tipper på jente, men det er bare magefølelsen ;)

føler ikke behovet for å bytte ut buksene enda, sist begynte jeg ikke å få mage føre i uke 18, men brukte gravid bukser en stund føre det pga oppblåsthet

Jeg har fått skikkelig fleskemage, fikk også sånn mage sist før kula kom.

Har vært voldsomt oppblåst, men det er begynt å roe seg. Jeg ser det på bilder jeg ar tatt av meg selv. Større mage i uke 6 enn i uke 8, pga luftopphopninga 
Merker nå at det er ubahegelig med bukser som strammer like over skambeinet, så de er lagt unna. 
Magefølelse på jente 

Jeg er bare oppblåst, men kjenner at bukser som er lav på livet er ubehagelig å ha på! Det er mest kriblingen og murringen som gjør at det er ubehagelig.

de sier at livmora vokser seg opp over skambeinet i uke 8, jeg er nå 9 uker og kan kjenne at magen er hard og stram helt nederst, med en bitteliten utbuling på  går kun i tights o.l. for det er så ubehagelig når noe strammer over magen, som har fått litt tut i det siste :-)

min mann sier han ser det, men jeg nekter:) tror egentlig ikke den har vokst noe saerlig enda, men jeg har ikke gaatt opp i vekt heller enda saa..:)

Back
Topp