Noen som..

missme86

Betatt av forumet
..opplever at babyen våkner oftere nå om natta for mat? Den her uka har min lillemann våknet kl 24,02,04,06 og står opp 08. Kjenner trøtten tar skikkelig på nå ass ;-) Han legger seg rundt kl 20-21..

Ja, her også lillemann legger seg ca. kl. 20 og vil mat kl. 02.00, 04.00 eller 05.00, 07.00 og står opp kl. 08.00 - 09.00 er ganske slitsomt. Og han spiser bare littegrann på natta - ca. 5 minuter og sovner igjen. Håper at det går over snart!

Her og! Hun spiser annenhver time og slik har det vært i litt over en uke nå... Veldig slitsomt!

Æsj det hørtes tungt ut! har hatt noen sånne dagen, men somregel er det opp halv 4 og halv 7, så står vi opp i 8-9 tiden.

Samme her og, han bare spiser littegrann og sovner igjen. Prøver å gi smokken, men han bare spytter den ut å vil ha mat, i to min :-P slitsomt, ser veldig frem til han sover hele natta, satser på at det blir bedre når de starter med fast føde.

Inguciitis skrev:
Ja, her også lillemann legger seg ca. kl. 20 og vil mat kl. 02.00, 04.00 eller 05.00, 07.00 og står opp kl. 08.00 - 09.00 er ganske slitsomt. Og han spiser bare littegrann på natta - ca. 5 minuter og sovner igjen. Håper at det går over snart!

Er blitt sånn her og... Veldig travelt når 2 åringen vår er inne i en dårlig periode og også våkner et par ganger på natta :/

Her også... har hatt det slik ca 2 uker nå.. og det er sliiiitsomt.. og i tillegg har han våknet grytidlig, i 6-7 tiden!! før det sov han fra 5-6 timer i strekk.. Det var etter jeg begynte å legge ham kl 20 at det ble slik.. men de siste dagene har jeg gitt ham kl 23 når jeg legger meg, og igjen i halv 5 tiden... så HÅPER HÅPER at det fortsetter :) 

Mi sover veldig greit om natta, legger seg 20-21 står opp 3-4 tida og sover 8-9. Men de dagene hu har øke dager så er hu oppe hver 3 time. det er kansje 1-2 dager annen hver uke eller noe ca. :)

kasandre skrev:
Er blitt sånn her og... Veldig travelt når 2 åringen vår er inne i en dårlig periode og også våkner et par ganger på natta :/

Sign! Når den ene endelig har sovna så våkner den andre. Og når den andre etter tid og stunder sovner igjen, så er det på`n igjen med den første.. GJESP!

Er sånn her også, eller det vil si at snuppa har begynt å spise igjen om natta :P Hun sov nemlig fra 20 til 8 i to uker, men nå legger hun seg tidligere (19) og trenger mat 1 - 2 ganger per natt.

Back
Topp