Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er flinke til å lage rebuser? Har lyst å lage en rebus til mamma eller mine besteforeldre der løsningsordet blir: "Du skal bli bestemor" - "Dere skal bli oldeforeldre". [:)]
Men jeg er ikke akkurat den flinkeste på sånt[8D]
Det er ikke så lett å videreføre det over pc da.. Kan du ikke lage et enkelt kryssord? Jeg kan evt lage til deg om du ikke er så flink til det[:)] Vet ikke hvor flink jeg er heller, men kan jo prøve hihi[:)]
Jaaa [:)][:)] Det hadde vært supert om du hadde villet det[:D][:D][:D][:D] Er så dårlig på sånne ting, morfar løser kryssord HELE tiden så det hadde vært helt topp om du hadde fått det til[:D][:D][:D]
Jeg har sengt isammen en rebus for deg med "du skal bli bestemor"[:)] Om du vil bruke den er jo opp til deg[:)] Og tegne får du evt gjøre sjøl[:D] Er ikke så flink i paint[8D]
Due - e (du)
Sekk -ek (sk)
ape -pe (a)
labb - ab (lb)
skli - sk (li)
Bie -i (be)
Sti -i (st)
synonym for tema - ne (da tenker jeg på at de må finne ut at det er emne og da blir det em)
orm -m (or)
Skal se om jeg kan klare et kryssord på den andre, men skjønner ikke helt åssen jeg skl overføre den :P Da må det f.eks. Bare være sånn kryssord som man hadde på barneskolen på en måte[8D] Sånn med et ord på hver linje nedover og løsningsordet ned gjennom de om du skjønner?
Kryssordet måtte jeg gi opp for øyeblikket[8D] Hjernen og jeg har vært på jobb i dag, så vi er litt slitne[8D] Men om du ikke har fått det til imorgen, kan jeg kanskje hjelpe deg[:)] Begynte å prøve meg på et sånn litt mer avansert kryss ord, men det var ikke så lett[8D]
Haha :D Genialt [:)]
Så snill du er som gidder å hjelpe meg[:)][:)] Tuuusen takk [:)]
Ja må jo bli sånn kryssord man hadde på barneskolen, tror det blir litt mere avansert å lage et ordentlig ett
Har prøvd å lage en sånn rebus ting jeg også, slik ble den:
ikke her men... + e = dere
skap( jeg tegnet det) - p + l = skal
kan ikke se - nd = bli
gammel på engelsk + e + mamma og pappa = oldeforeldre
[8D][8D]
[:D] Bare hyggelig[:D] Synes den var bra jeg da[:)]
Her er så langt jeg kom på kryssordet:
Bøye seg (Dukke)
Bag (sEkk)
ta (gRipe)sitte på hest (Ri)
Bære (løftE)