Noen som.......

LilleOoops

Forumet er livet
Syns det begynner å bli litt ubehagelig å ligge på magen?
Altså,jeg har jo en del på magen fra før av,men jeg syns at det merkes så godt plutselig,kjenner at det har begynt å vokse litt....

Only me!!!! [X(]

Merker ikke noe til det enda, men ligger svært sjelden på magen egentlg... Blir vel verre med tiden å finne behagelige stillinger..! [;)]

Jeg kjenner at jeg blir uvel av å ligge på magen, blir bare mer uggen og kvalm. Magen har ikke vokst noe særlig, men jeg føler instinktet mitt forteller meg at jeg ikke skal ligge på magen - det blir liksom ikke rett...[8D]

Jeg elsker å ligge på magen.. Nå har jeg fått litt problemer med det, men det er ikke pga av magen, men pga puppene.. de er vonde som fy og tåler jo ingenting! hehe
Har hørt om de som ligger på magen hele svangerskapet, skjønner ikke hvordan de klarer det.. Men jeg vil sikkert synes det er litt rart da magen har fått litt strørrelse [:)]

Ja,puppene også skaper faktisk et problem,pga ømhet.
Men,når jeg ser film på tv å sånn,så ligger jeg jo alltid på magen.
Meneh,istad så ble det ganske ubehagelig [:D][:D]

Ja har såvidt begynt og bli ubehagelig, blir rart og måtte sove på ryggen hver natt, er mest glad i og sove på magen

Sliter ikke med det enda, men blir vell ikke lenge til..
Men jeg har hørt at man ikke skal ligge på ryggen når man er gravid? Pga en nerve i ryggen som da kommer i klem, og babyen da vil miste oksygen? Stemmer det?

ORIGINAL: smiil

Sliter ikke med det enda, men blir vell ikke lenge til..
Men jeg har hørt at man ikke skal ligge på ryggen når man er gravid? Pga en nerve i ryggen som da kommer i klem, og babyen da vil miste oksygen? Stemmer det?
Det er en stor hovedblodåre,eller noe,som kan skape ubehag pluss moms ja.
Hmm,tror det står under en eller annen link,om du går inn på gravid på forsiden av bv [:)]

jeg er helt med på den med å ikke klare å ligge på magen.. jeg blir sikkerlig uvel av å ligge på magen... det er helt grusomt... [:'(]

hos meg er det litt annerledes. jeg pleier å ligge på ryggen, med hodet til en av sidene - men i det siste MÅ jeg bare snu meg på magen før jeg får sove [:-][:-][:-]

er ikke noe som er i veien for at jeg kan ligge på magen egentlig, men vil ikke hehe
føler jeg ligger på den lille skatten[8D]

Ja,sant.
Hehe,men jeg prøver jeg altså,men jeg kjenner at det ikke er noe sørlig behagelig,så fra nå av blir det vil å ligge på siden som gjelder,hehe [:)]

Back
Topp