Noen som vurderer å utsette barnehagestarten til barna er 1,5 eller 2 år?

Jeg har lyst til å utsette barnehage til lille er 2 år om det går. Må bare tenke litt på hvordan det blir med ny permisjon dersom nummer to plutselig kommer uplanlagt. Det kan jo skje selv om første ble til ved IVF.
 
Vi planlegger å utsette barnehagestart til barnet er 2 år. Da kommer jeg til å være hjemme det første året og far hjemme fra barnet er ca. 1 år til det er 2 år :)
 
Vi planlegger å utsette barnehagestart til barnet er 2 år. Da kommer jeg til å være hjemme det første året og far hjemme fra barnet er ca. 1 år til det er 2 år :)
Om vi utsetter barnehagestart tipper jeg at jeg blir hjemme første året og så deler vi halvt om halvt året etter. Dette er første, så spent på hvordan hverdagen blir med bare meg og baby. Ingen andre som jeg kjenner i nærheten som får baby samtidig heller.
 
Her tenker vi at lille ikke skal begynne i barnehage før han er 2år. Far er ufør og jeg er utdannet pedagog til sommeren. Har og en mor som evt stiller opp.
Mine to andre begynte i barnehage da de var 1,5år. Det passet både de og oss ypperlig. :)

De små er bare små en gang.
En kort periode i vårt liv ❤
 
Back
Topp