Noen som vil vise meg..

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
..Dåpspynten til bordet dere har kjøpt/skal kjøpe?[:D]
Jeg er så ubesluttsom når der gjelder det.. Sett på omtrent alle mulige sider på nettet, men jeg får ikke bestemt meg[:-] Så hadde vært kjekkt å se hva andre skal ha[:)]

Har ikke noe bilder her, men sist gang hadde vi hvite duker og plukket masse blå forglemmeiei blomster til pynt, blå lys og mener vi hadde noe blått for å strø på bordet om jeg husker riktig. Var veldig sommerlig, naturlig og fint! [:)]

Denne gang blir det nok også enkelt i rosa og hvitt [;)] Tror jeg skal kjøpe rosa roser eller nelliker og noen hvite blomster og lage blomsterdekorasjonene selv. Også rosa lys, kanskje det blir flytelys med blomster i vannet! [:)] Og litt pynt eller blomster til å strø langs midten på den hvite duken [:)]

Tantebarna mine lagde bordkorta sist og skal høre med de om de har lyst denne gangen også. Det er jo koselig [:)]

Dette bilde er ifra komfirmasjonen til lillebror i fjor[:)] Jeg skal ha det ganske likt som dette i dåpen til Emilian. Men andre servietter, med navnet hans, andre bordkort, også skal jeg ha blå perletråd i blomsteroppsatsen[:)]

Tusen takk for at du delte mettemor![:D][:D]

Og tusen hjertelig takk for bilde, Camilla[:)]
Det var jo kjempefint! Kan tenke meg at dåpen til Emilian blir superflott[:D][:D]

Back
Topp