Noen som vil vise meg bilde av soverommet??

10&12

Forelsket i forumet
Har lyst til å pusse opp soverommet vårt, men må ha litt ideer...
[:D]

ingen?[:D]

Jeg kan vise rommet mitt, men enten liker du det ellers liker du det ikke[:D][:D]

rommet er svart på tre vegger og stripete på ene. Har også matchende sengeteppe og svarte og sjøgrønne puter, men er desverre sjelden de kommer på. Bare når vi vet det kommer noen som vil se huset[:D][:D]
Har på nattbordene runde svarte ikea lamper og et høyt rundt bord med svarte telys og svart vase med turkise plasblomster i[;)]

ORIGINAL: S.Reve

og det var et annerledes men tøft soverom oblixpusen [:D]

Er litt annerledes ja, men ser litt bedre ut med sengeteppe på og Preben sin seng vekk[:D][;)] Men er fint og mørkt å sove i, noe som er det viktigste for oss[;)] Har ingen skap for har innredet rommet ved siden av som Walk in closet[;)]

ORIGINAL: oblixpusen

og det var et annerledes men tøft soverom oblixpusen [:D]

Er litt annerledes ja, men ser litt bedre ut med sengeteppe på og Preben sin seng vekk[:D][;)] Men er fint og mørkt å sove i, noe som er det viktigste for oss[;)] Har ingen skap for har innredet rommet ved siden av som Walk in closet[;)]

min søster hadde elsket det!! [:D][:D]
Skal vise de til henne,de driver og bygger hus nå,walk in closet,gi meg!! [8D][8D][:D]

Ja er bare helt fantstisk å slippe å ha klærne på rommet[:D][:D][8D]

Annerledes og kult soverom...er ikke mange som tenker mørke farger på et soverom tror jeg[:D]

Jeg kan vise rommet mitt, men enten liker du det ellers liker du det ikke[:D][:D]

rommet er svart på tre vegger og stripete på ene. Har også matchende sengeteppe og svarte og sjøgrønne puter, men er desverre sjelden de kommer på. Bare når vi vet det kommer noen som vil se huset[:D][:D]
Har på nattbordene runde svarte ikea lamper og et høyt rundt bord med svarte telys og svart vase med turkise plasblomster i[;)]

Kan vise vårt senere om jeg får til å laste opp bilde[8D]

ORIGINAL: Tmora

Annerledes og kult soverom...er ikke mange som tenker mørke farger på et soverom tror jeg[:D]

Sikkert ikke, men både meg og sambo liker å ha det mørkt når vi sover, så hvorfor ikke svart?[;)] Fikk det jo ikke da jeg bodde hjemme[:D][:D][:D]

Kuuult soverom, oblixpusen!!!![:D]

Vårt soverom er så lite at senga tar hele plassen, er knapt en meter ihjen på hver side rundt og i fotenden.
Så DET gidder jeg ikke vise fram[8D]
Men vi har innebygde skap da, som kællen snekra i hop fra Ikea garderoben Pax. Det er INNi veggen, så det tar ingen plass[;)]

.

Hmm fikk ikke dette til jeg[8D] Bildet ble jo salt for svært! Fjerna det, men såg det ble quotet... Hvordan gjør jeg det mindre?

Prøver igjen da[8D]
Her er vårt soverom..Litt spesiell farge som ikke alle liker[8D] Men vi er fornøyd[:)]

Takk S.Reve[:)]

Utrolig fint soverom myle[:)] Elsket den fargen[:)]

Utrolig fint soverom myle[:)] Elsket den fargen[:)]

Takk[:)]

Kjempe fint soverom S.Reve[:)] Liker slike kontrastvegger[:)] Tenker å gjøre det på et av loftssoverommene om vi flytter opp, når Linnea skal på eget rom[:)]

Likte tapetet ditt bak veggen kjempe godt S.Reve og du har alttid så masse fine detljer med rammer, bilder, lys ol.

ORIGINAL: myle

Kjempe fint soverom S.Reve[:)] Liker slike kontrastvegger[:)] Tenker å gjøre det på et av loftssoverommene om vi flytter opp, når Linnea skal på eget rom[:)]

knallkjekt er det,vurderer og gjøre det på Ask sitt også [:D]

jeg hadde lyst å gjøre det på vårt soverom og Preben sitt og, men alle soverommene i huset har sånne plate paneler[8D][&:] og gidder ikke spartle en hel vegg for å kunne tapetsere[8D] skjønner ikke hva de tenkte på de som bygde dette huset[8D]

ORIGINAL: myle

knallkjekt er det,vurderer og gjøre det på Ask sitt også [:D]

jeg hadde lyst å gjøre det på vårt soverom og Preben sitt og, men alle soverommene i huset har sånne plate paneler[8D][&:] og gidder ikke spartle en hel vegg for å kunne tapetsere[8D] skjønner ikke hva de tenkte på de som bygde dette huset[8D]

ja.det er jo kjipt!
Men hva med en kontrastvegg i en annen farge bare?
[:D] Men er utrolig fint med panel plater syns jeg!

ikke så fint med panel plater når det er i alle 6 soverommene[8D] men har prøvd å lage kontrastvegger på min egen måte fordi om, som du så på bildet[;)] og Preben har fått en tema vegg[:)] Men jeg er bare såååå glaaaaa i tapeter[:D][:D] så synd jeg ikke kan bruke det[:(]

Back
Topp