noen som vil vise bilder?

*Kolibri*

Forumet er livet
trenger litt inspirasjon siden vi skal bygge om hele leiligheten og gjøre den nesten dobbelt så stor..
har noen av dere noen "perler"? lure løsninger for interiøret, romløsinger el som dere vil dele?
f.eks har dere et gulv dere elsker, geniale pene fliser e.l?
show me![:D]

ja vi har sett på slike mosaikkfliser, evnt ha dem på et område på badet. Er kjempefint!
MEn hvordan er det å vaske dem?[8|]

Det aner jeg ikke, har ikke sånne selv (vi leier). Men når du sier det så lurer jeg litt på deg jeg også :P

oooh eg elske eike-parkett som ser ut som gammal drivved:

ORIGINAL: Vesten

oooh eg elske eike-parkett som ser ut som gammal drivved:

jeg har også lyst på eik! men er usikker på hvor lyst jeg vil ha det[:)]

synes det også det er kult å lage hyller inni små kriker og kroker.

Feks under skråtak, kan man lage flere små "rom" til bøker og ting og tang..stilig hvis man maler det hvitt rundt, og kanskje en annen farge inni hulrommet (evt spotlight hvis man vil belyse en favoritt, gjenstand[:D]

If you know what I mean[8D]

ORIGINAL: Vesten

synes det også det er kult å lage hyller inni små kriker og kroker.

Feks under skråtak, kan man lage flere små "rom" til bøker og ting og tang..stilig hvis man maler det hvitt rundt, og kanskje en annen farge inni hulrommet (evt spotlight hvis man vil belyse en favoritt, gjenstand[:D]

If you know what I mean[8D]

Ja det vi nødt til å gjøre her for å bruke rommet skikkelig, vi bor jo i loftsleiligheten og da trengs det lure løsninger..har gjort noe slikt på spiserommet vårt, skal se om jeg finner bilde[:)]

Back
Topp