Noen som vil vente sammen med meg?

Tøysa

Elsker forumet
Fikk lyst til å lage meg en tråd jeg også, så kan de som vil følge med på de spennende dagene som ligger foran oss nå! [:)]

I dag er det 5 dager til ultralyd! Bare 5 dager!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Gleder meg!!!
Tar nesespray i begge nesebor både morgen og kveld, og har satt gonal f sprøyta i 3 dager nå. Håper alt modnes og gror etter oppskriften og at vi kommer til å få en positiv beskjed på tirsdag! [:)] Dette er skikkelig spennende!!!

Jeg vil følge deg!! [:D] Håper dette bunner ut i noe kjempe POSITIVT!! [:D] Moro, moro, moro!

Jeg følger med. Bare 4 dager til Ul. Masse masse lykke til. [:)][:)][:)]

jeg er også med[:)]kjempe masse lykke til på ul

Tusen takk!!! [:D]
Endelig fredag, snart er det mandag og plutselig er tirsdagen der! [;)]

I morgen skal jeg på ultralyd!!!! [:D][:D][:D][:D]

Klokka 11.3o! Veldig spent på hva de finner ut... Håper på positive beskjeder og uttak så fort som mulig... [;)]

Det blir skikkelig spennende å se nå da [:)] Håper alt ser super bra ut imorgen!

Du må oppdatere så fort du vet noe [;)] *spentjegogserdu*

ORIGINAL: Tøysa

I morgen skal jeg på ultralyd!!!! [:D][:D][:D][:D]

Klokka 11.3o! Veldig spent på hva de finner ut... Håper på positive beskjeder og uttak så fort som mulig... [;)]

Masse lykke til imorra.

Masse lykke til i mårra Tøysa! Det blir spennende å høre fra deg[:D]

Lykke til i morgen, venter spent på oppdatering[:)]

Hvordan gikk det med deg på ul i dag?[:D]

Det gikk fint - tror jeg! [:)]

Følte de var veldig stressa på sykehuset i dag, og at de ikke hadde tid til meg. Følte heller ikke jeg fikk vite så mye om hvordan ting så ut "der nede" [:)] Men det lille legen formidlet til meg hørtes bra ut! Slimhinna var flott, og jeg hadde mange anlegg for egg. Det var litt tidlig i prosessen enda, og blir nok ikke uttak på noen dager enda. Fikk beskjed om å smøre meg med tålmodiget. Skulle fortsette med samme dose gonal f. (112,5) og komme tilbake til ny ultralyd på torsdag kl. 11. Siden jeg hadde så mange anlegg, måtte de følge nøye med meg og de ville derfor heller ikke øke dosen på sprøyta.

Prøver å smøre meg med tålmodighet, så godt jeg kan! [:D]

det var jo gode nyheter[;)]kjempe masse lykke til på torsdag..

Så spennende, gleder meg til å høre hvordan det går på torsdag!![:)][:)]

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: tullemor79

Dagens oppdatering! [:)]

Nå var de største eggene 16 mm og de hadde vokst  masse siden tirsdag. Jeg spurte legen om hun hadde telt dem, og da sa hun at det var anlegg for i alle fall 20 - på hver side! [:)] Størrelsen varierte veldig. Hun regnet med at det kom til å bli uttak på søndag eller mandag. Siden jeg har så mange anlegg, er det risiko for overstimulering og jeg måtte være forberedt på at det kunne hende jeg bare fikk tatt ut egg denne gangen, og at alle måtte fryses ned, for så å få innsetting om en mnd tid når kroppen er tilbake til det normale igjen... [&o]
Blir spennende å se hvordan de neste dagene blir! [:)]

I morgen skal jeg ta blodprøve kl. 09.30, og ny ul kl. 13.30. [:)]

Oioioi, så mange egg.
Masse lykke til imorra på ny ul.
Følger spent med. [:)][:)][:)]

Ble ikke helt som jeg hadde håpa dette, dessverre... [&o]
Blodprøven var ikke bra, og derfor turte de ikke sette el sprøyta i dag likevel. Jeg må tilbake for å ta ny blodprøve på søndag kl 9, og ul og svar på blodprøven kl. 12.20.

Jeg må slutte med gonal f, og det som ville skje da var at de minste eggene ville dø av seg selv. Hvis prøven på søndag ikke ser bra ut og vi må vente mange dager, måtte vi også være forberedt på at det ikke var sikkert vi fikk ut noen egg  i det hele tatt! [:(] Da ville ikke dette forøket telle- men det hjalp jo ikke mye  på humøret mitt! [:'(] Alt kan fortsatt gå helt fint, men håper virkelig den blodprøven på søndag er fin! Ble skikkelig lei meg og frustrert i dag!

Følg med i neste episode av forviklingar... [:)]

Back
Topp