Noen som vil være med på strikk-along?

Katmoon

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Har lyst til å sette igang en strikk-along.
Da er vi flere som strikker samme oppskrift, kan følge fremgangen til hverandre og hjelpe med spørsmål underveis. Satser ikke på noe avansert plagg i første omgang, altså :-)

Når jeg ser hvordag responsen blir, kan jeg/vi finne egnede oppskrifter å ta utgangspunkt i.

Lyst til å være med? Her er plass for 'aldri-strikket-før-nybegynnere' og oss som har strikket litt, men trenger et 'spark i rævva' for å komme igang.

Jeg kan være med og prøve meg jeg :D
Har veldig lyst å lære å strikke noe annet enn babyteppe ;)

Så morro at du vil dra igang noe slikt :)

Jeg blir gjerne med på en along! :)

Hva med ei enkel ullbukse (monsterbukse eller noe ? ).

Siden det ikke er alle aktive her inne som har små barn som passer i baytøy, eller skal ha flere barn så er dte kanskje litt dumt og velge det ?
Ei ullbukse kan man jo strikke så den passer når barnet vokser i det.

Ja, selvfølgelig :-) er nok litt 'opphengt' i min egen mage for tiden...
ullbukse er jo helt supert, har du en god oppskrift?

Jeg er med

Jeg stemmer for garnstudip 18-19. Ht stikka mange monster bukser opp i gjenneom;)

Jeg blir gjerne med :) Vi vel helst si at jeg er i nybegynnerklassen... strikker og tover ull-labber, hehe

Jeg vil gjerne være med!

Men synes de oppskriftene fra drops ikke så så veldig fine ut, hva med noe fra Nøstebarnboka? Der er det flere mønstre som passer både til små og litt større...

Har du bilder/linker til noe fra nøstebarn boka? Og er det oppskrifter som kan deles? Jeg har ikke boka, og kjøper nok heller ikke hele boka for dette formålet...

Må gjøre ferdig noen av de halvferdige prosjektene før jeg begynner på noe nytt, så står over denne. :p blir med neste gang. :)

JENTER- husk å stemme på hva du vil vi skal strikke!

Back
Topp