Noen som vil være med å motivere hverandre? Vektnedgang

Katmoon

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Jeg har ikke mindre enn 13 kilo jeg må ned for å nå vekten jeg hadde før dette svangerskapet, også ca 5 jeg hadde til overs før det... Noe andre som også vil ned en god del i vekt? Tenkte kanskje vi kunne motivere hverandre litt :)

Jeg har som mål å trene på studio to ganger i uken og bare spise godis på lørdager, ikke det strengeste opplegget, med andre ord :p

**JENTE FØDT 05.07.2013**

Jeg tenkte jeg skulle lage en motivasjonstråd. Tok opp temaet her inne for litt siden. Men tenkte å vente litt til slik at flest mulig ksn henge seg med med en gang.
Og motivasjonstråden trenger jo ikke bare være vektnedgang mrn også om å stramme opp eller bare det å komme seg ut på tur :)

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Er absolutt med, men må vente noen uker med treningen da. Har 2 kg igjen til startvekt, men vil gjerne ned 4-5 kg til. Regner med at ammingen gjør sitt, men vil trene slik at jeg blir sterkere og får strammet opp litt ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Ca 10-15 som må bort her, så er veldig med på det ja :)
Men venter til mannen er ferdig med ferien, så vi får sjangs til å late oss sammen :P

Har 15-20 kg eg vill ha bort.. er så lei av denne disse kroppen!! Men med 4 unger og en mann som jobber mue får eg ingen kjangs til treningssenter. Så motivasjon trenger eg :)
Er klar fra 19 august da eldste begynner på skolen og nr 3 i bhg.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Her skal ca 13-15kg ned men er bare en uke siden fødsel og har fortsatt masse vann i kroppen så håper å gå ned "gratis" noen kg til, var på vekten i dag og hadde til nå gått ned 9kg så er på rett vei ;) 13 kg til start vekt men vil ha et par kg å gå på... ;)
Måten jeg vil gjøre det på er å tenke på hva jeg putter i gapet og begynne med daglige turer, når formen er kommet seg skal jeg spe på med litt styrke øvelser og jogging om kvelden når sambo kan ta seg av kidsa :)

❤❤❤

Tenkte å lage en tråd selv. En liten vektklubb hehe. Er med!! Har 12 kg igjen til startvekt. Men 15 kg før jeg er fornøyd.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)

Tenkte å lage en tråd selv. En liten vektklubb hehe. Er med!! Har 12 kg igjen til startvekt. Men 15 kg før jeg er fornøyd.

Vi kan jo f. Eks skrive unn hver mandag hvor mye vi har gått ned. Trenger ikkje skrive hvor mange kilo vi er. Bare f.eks -0,5kg liksom. Og hva vi har gjort. Gått tur/ spist mindre eller lignende.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08

Jeg er med! Jeg har 3-4 kg igjen til startvekt før fødsel, men kunne godt tenke meg å gå ned en god del mer også.
I første omgang kommer jeg til å fokusere på et sunnere kosthold, og trilleturer, men etterhvert som vi får litt hverdagsrutiner på plass, så kunne jeg tenke meg treningssenter også.

Vekten min virker ikke, så vet ikke helt hva jeg veier nå.. La vel på meg en 16 kg. Målet mitt er ikke å gå så mye ned, men å stramme inn litt her og der :) Så jeg er med :)

Jeg er med:D La på meg 8kg, og 10kg er borte. Men skulle gjerne gått ned 8kg til:)
Jeg kommer nok til å tenke på kosthold i første omgang, da jeg fortsatt må ta det pent pga ks..

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Jeg tenker ikke så mye på kiloene som skal av, heller det å få bygget opp musklene og strammet opp igjen.
Er med jeg for å få motivasjon til trening ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Back
Topp