Noen som vil tyde en g.test?

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Ja kan dere se noe? En venninne ser en antydning til en strek. Denne er tatt i dag.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1369932869585.jpg
    1369932869585.jpg
    34,8 KB · Visninger: 191
Fra ipdan ser jeg det ikke.. Men kan gå på mac'en istede.. kanskje jeg ser det bedre der..

Ser kaaaanskje antydning ja! Men ville ikke jublet. Heller ta en ny test en annen dag :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Blir mer fortvilelse enn glede. Har tross alt spiral. Men vært sykt dårlig og svimmel i det siste.

Hmmm, sett lenge nå, men finner ingen strek jeg nei...

Skal det liksom være en + hvis den er positiv? For jeg ser jo tydelig en - ... mulig en I også...

Ja det skal være en + jeg kan se den litt bedre i virkeligheten.

Sniker. Ser ut som en skyggestrek...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Sniker. Ser ut som en skyggestrek...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Ja håper det. Men det er andre slike testen på 2 dager på rad nå. Jeg har nok med de 3 jeg har. Og har ikke spiralen uten grunn. Og hva er sannsynligheten for at jeg skal bli gravid med den 2 ganger.

Skulle ikke tror at lynet slo ned to ganger på samme plass... men det kan jo skje.
Lykke til :-)

Reis til legen og få tatt ein blodprøve! Så får du vite det sikkert! Uff ikkje noko kjekk situasjon :( lykke til! ( eg ser bare ein strek)

Sniker.. jeg ser også noe, men syns også det ser ut som en skyggestrek. Prøv en digital i stedet. :)
Lykke til!

* æpp'n *

Jeg så ingenting,så ut som en vanlig negativ test for meg.

ojda, ser en strek... du får vente noen dager med å ta en til... om du er gravid blir det kanskje 2 på samme år? :O :O :O

Jeg ville sagt denne var negativ men om du er i tvil likevel så vent noen dager?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp