Noen som vil ta over?

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Hei! Er det noen som ønsker å ta over som tilgangsansvarlig for det skulte forumet vårt? :)
Jeg er dessverre ikke like aktiv som jeg har vært lenger :(

Ingen som vil avlaste Lillefrøkna? Veldig synd hvis gruppen blir stående uten en TGA :)

Hei:happy: håper alt er bra med deg Lillefrøkna:happy:
Hva gjør en tilgangsansvarlig?

Den som velges som tilgangsansvarlig får tilgang til vip-forumet samt blir den som får ansvaret for å slippe inn brukere til skjult gruppe.
Tilgangsansvarlig har dialog med meg/forumansvarlig om hvem som kan få tilgang.
Det er ikke så fryktelig komplisert ;)

Jeg vil bli TGA - men hva blir da jobben min?

Jobben din blir å være den skjulte gruppen sin "overordnede". Du mottar PM fra medlemmer som ønsker å bli medlem, og sjekker at kravene er oppfylt. Så gir du oss i staben beskjed om hvem som skal ha tilgang gjennom en egen TGA-gruppe. Du rydder ca en gang i måneden, og sørger for at de som ikke skriver nok innlegg mister tilgangen igjen.
I tillegg er du ansvarlig for å ha oversikt over hvem som har tilgang til den skjulte gruppen, og det er naturlig at det er du som styrer diskusjoner som omhandler krav og reglement for den skjulte gruppen :) Det er litt jobb i starten når ALLE vil bli med, men deretter roer det seg. Det er en kjekk oppgave, og mange er nok takknemlig for at du vil gjøre den - så om du er interessert, anbefales det! Dere kan gjerne være to stykker som samarbeider, om dere ønsker det.

Må man ha tilgang på PC eller holder det med telefon, jeg bruker kunn i phone?

Jeg har gjort alt med IPhone, men på nettleser, ikke på appen[emoji4]

Back
Topp