Noen som vil svare meg?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Som dere vet, fikk jeg negativ CB 1 dag før IKM og på IKM
Tok en EL test nå for har ikke flere CB, og den ble positiv....Kan den slå ut på graviditet?

ORIGINAL: stolt2barnsmamma

ooh..så mange forkortelsa[8D] hehe

ka e IKM og El test? [8D]

IKM= Ikke kom mens- altså den dagen man venter mens
EL test= Eggløsningstest

Dytt!

Det tror jeg ikke. Graviditetstestene reagerer på HCG hormoner og eggløsningstesten reagerer på LH hormoner. De er ikke det samme.
Men ta en ny graviditetstest for sikkerhets skyld. Jeg testet negativt ved IKM og positivt 4 dager etterpå. [;)] Lykke til! 

Takk for svar, jenter. Stikker på apoteket og kjøper meg noen flere tester, også tester jeg igjen imorgen tidlig. Kryss fingrene for meg! [:)]

Vil tru at d e veldig muli..
Som æ har forstått d kan EL test bli positiv når man har forhøya LH eller HCG.. Siden LH og Hcg stoffet i urinen sjer lik ut,foruten at Hcg har en ekstra "hatt" som dæm kalle d,så kan den slår den ut på begge..(uten at d e 100% sikkert den gjør d hver gang man e gravid)

E kanskje litt forskjell på merkan,å har hørt at d ikke e heeelt pålitelig.. Men vil tru at om CB sin EL test slår ut positivt no,å du veit garantert at du ikke har EL,så e d ganske sannsynli at den slår ut på Hcg å ikke LH:) Villa ikke vært positiv uten enten LH eller HCg allfall.. Da må d jo vær nå gæli me testen,å d vil æ itj tru d e..?

Det sies at EL tester kan slå ut, men jeg ville kjøpt meg ny graviditetstest og sjekket! Eneste måten du får et sikkert svar på..! [:)]

Jeg testet negativt på IKM, men positivt 4 dager etter!

Lykke til!

Back
Topp