Noen som vil spille escape med meg?

Kan prøve,selv om jeg er dritdårlig

Ja! Har helt glemt av escape, jeg. Det er jo moro. :)

Hvilken setning skrev du inn?
Jeg har fått åpna det skapet med stjerne/måne etc, men der skal jeg trykke på ledninger men skjønner ikke hvordan det skal være.
Så har jeg para ledningen og batteriet.

Setningaa finner du på den plakaten på veggen. Du skal ta hver tiende bokstav. Så blir det en setning. Når jeg skrev setningen, fikk jeg en nøkkel. 
Fikk til å åpne ledningsskapet jeg også. 

Monica80 skrev:
Hvilken setning?

Trykk på plakaten som henger på veggen. Der står det at man skal starte på H og telle hver tiende bokstav etter det. Så får man ei setning (uten mellomrom) som man skriver inn på dataen i morse.

Gollemor skrev:

Monica80 skrev:
Hvilken setning?

Trykk på plakaten som henger på veggen. Der står det at man skal starte på H og telle hver tiende bokstav etter det. Så får man ei setning (uten mellomrom) som man skriver inn på dataen i morse.

Fikk feil setning, ser heller ikke hvor det står på den plakaten at man skal begynne på h og telle hver 10. bokstav etter det? føler mæ  dum no ja..

ledningene i skapet skal gå slik at det blir lys i pæra til høyre i stedet for til venstre. Bare klikk til ledningene fjerner seg fra venstre og heller går inn i høyre :D

Setningen begynner på H, og så teller man ti fra bokstaven etter, det blir en E, så teller man ti fra fra bokstaven etter, og det blir en L osv.. :)

LittleMonkey skrev:
Jeg skjønner ingen verdens ting av det her...

Hehe! Tankene et heeelt annet sted, kanskje? Tror ikke jeg hadde skjønt så mye om jeg hadde kjent på tak og murringer samtidig!

Back
Topp