Noen som vil skravle??

jeg sitter alene hjemme å venter på min mann. aner ikke når han kommer hjem i kveld. noen som har forslag til gode aktiviteter jeg kan finne på de kommende tre dagene? er sykemeldt og venter på at tiden skal gå raskere til onsdag.

Går bra egentli :) Magevondt i 2 daga no men håpe det bynne å gi sæ.. Enn m dæ ?
Hold på å pakke ut i leiligheta (nettopp flytta inn) så her ser det ikke ut å æ kjenne æ bynne å bli veeeldig irritert over alt rotet snart..

Det går bra med meg. Jeg har vært utrolig latt i helgen - utrolig trøtt og ikke minst slapp. Var hos svigers idag, og jeg klarte å sovne på sofaen...hehe.. Håper de mistenker noe ennå.

Hvordan er formen ellers?

Makan t slakke helg... eg har kje gjort nogen ting, imårå ska eg ha visning på leiligheten å BURDE absolutt begynna å gjer noge... siden eg ska på døgnvakt imårå Nogen så har litt ekstra energi t øvers??? =) 

Mannen e på sjøen, komme him på onsdag, har ikkje sitt ann siden eg fekk veta atte eg e gravid, gleede meg t han komme him =) ellers har eg fått englands tur t bursdagen min =) lucky me!!!  

Jeg ligger utslått på sofaen, alt som kommer ned i magen kommer opp igjen.. :/
Så i dag har jeg gjort meget lite. 

*TryllTryll* skrev:
Jeg ligger utslått på sofaen, alt som kommer ned i magen kommer opp igjen.. :/
Så i dag har jeg gjort meget lite. 

Æsj, kaster du opp allerede? Stakkars!
Åssen var det i de andre svangerskapene?

Back
Topp