Noen som vil shoppe for meg?

lenemor

Forumet er livet
Jeg har forelsket meg i disse: http://www.boskke.com/products/skyplanter/ og tror de hadde vært geniale å ha blant annet i kjøkkenvinduet i nyehuset, men de finnes ikke på noen nettbutikk i Norge, og det ser ut til at de eneste stedene de selges i butikk her er på Ski (hos Cinn) og på Lillehammer (hos Libertine). Så jeg lurte på om noen skal forbi en av disse butikkene, og så videre forbi et postkontor, og som kunne tenke seg å handle for meg?
 
Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, for det hadde betydd at jeg hadde hatt de i nærheten her en plass!
Det er noe av det kuleste jeg har sett på lenge altså emoticon

Håper du får noen til å handle for deg.
 
ja, de er såååå tøffe, jeg forstår ikke hvorfor de skal være så vanskelige å få tak i (på den annen side - om alle hadde sånne hadde det ikke vært like gøy)
 
De var sikkelig tøffe :-)
Mulig vi skal på Hytta i helga så hvis jeg rekker det kan jeg titte innom butikken på  Lillehammer. Hvilken str og slik ønsker du deg og farge?
 
OM du skal på hytta, og OM det ikke er noe trøbbel for deg, silje, så hadde det vært supert. Det er selvsagt ingen hast, vi skal jo kanskje nedover i den retningen i sommer selv, men vi vet ikke sikkert ennå, og jeg har så lyst på nåååå

Jeg ønsker meg hvite, og jeg tror jeg vil ha to i størrelse small eller en sånn trepakk med ekstra small, og så med takfeste tror jeg. Jeg må nesten vite hva de koster i Norge, det er vel ikke noen billigprodukter, og jegs ynes det blir for ekstravagang å betale over tusen kroner for tre blomsterpotter... særlig nå som kassa er litt sluken
 
Jeg har søkt litt rundt på nett, for å se om andre butikker har den i Oslo. Men jeg fant ingenting :( Ellers hadde jeg så klart handlet for deg Lene!
 
Takk for det Oslojente, jeg har også surfet nettet på søk - jeg har også vært innom alle svenske, finske og danske forhandlere, men ingen av dem har nettbutikk.
 
Jeg kan få kjøpt de for deg, men vet ikke helt når.. Kanskje i løpet av neste uke? Så send meg en mld hvis/når noen andre gjør det.. Men jeg er i Ski innimellom, så jeg kan få gjort det før eller senere ihvertfall.. :)
 
HÆ???? blomster oppned????
Syns det er vanskelig å holde blomstene på plass i potta når de står vanlig jeg.. tipper de detter fort ut hos meg! hehe men utrolig morsomt da!
 
de var stilige... kan kjøpe for deg når vi er tilbake fra kreta.. rekker ikke ski før vi drar :) men send meg en meld om jeg skal kjøpe.. er jo sjelden her inne :)
 
tusen takk, trillemor og superberta - og silje selvsagt. Jeg vil selvfølgelig ikke at noen skal legge ut for disse, så jeg skal kontakte butikkene og sjekke priser, og så føre over penger før noen skal dra på shopping for meg...jeg skal komme tilbake til dere. Tusen takk!
 
Back
Topp