Noen som vil se magebilde?

Angelicka

Forumet er livet
Er i dag akkurat 16 uker, og i den anledning presenterer jeg min lekre mage! [8D]

Ser dere noen forandring fra 11+5?

Jeg er ikke akkurat en sylfide fra før da, men føler at magen er blitt litt større selv[;)] Har en jakke som var litt trang før, og som jeg nå ikke klarer å lukke lenger! Hehe[8D]

Flott mamma mage [:D] Jeg ser mye forskjell!!!

Jeg syns det ser ut som du har fått større mage![:D] Den så på en måte strammere ut nå..

ORIGINAL: MotherNorth

Jeg syns det ser ut som du har fått større mage![:D] Den så på en måte strammere ut nå..

klart det er forskjeld... stor også[:D]... fine magen med baby inni... missunelig

Nydlig mage [:D][:D]

Så flott mage du har[:)] Og jeg ser at den har vokst siden sist.

Ser man det ja..den har vokst ja,mye strammere og større..så morsomt da..misunnelig jaaa...

ORIGINAL: EvaPeva

ORIGINAL: *agatblonde*

syns jeg ser stor forskjell jeg![:D]

sign[:D]

Babymage!!!

ORIGINAL: Caaarina

Så fin mage du har! Den har helt klart blitt større! [:D]

Da er det ikke bare jeg som føler det med andre ord[8D] Alt står fint til! Synes jeg kjenner noe her og der innimellom. Skal bli spennende å komme litt lenger på vei og vite om jeg har rett i at det er små spark jeg kjenner[;)]

Gleder meg til den blir enda mer strammere da! Morsomt dette her[:D] Foreløpig er det bare digg å være gravid gitt!

du e definitivt gravid ja[:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

du e definitivt gravid ja[:D]

Det høres bra ut[:D] Kunne ønske den ble enda litt større snart da, slik at jeg kan briefe med den enda mer *Ler*

Back
Topp