Noen som vil se??? *bilder*

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Stuen min[:D]
(kjeder meg litt idag, er ikke på jobb grunnet svimmelhet hele tiden[:'(])

Sofakroken[:)]

Tvbenken[;)]

Skulle ha middagsgjester den dagen jeg tok bildene.

Lekekroken til lille Noah[:D]

fin leilgihet..
her er det så sykt rotete gravido orker ikke å rydde fortiden...

ORIGINAL: turteldue

fin leilgihet..

Takk[:)]

Her er det mye mannen som holder det så fint[:D] Har den beste mannen i verden!
Gjør litt selv også, men ikke så mye som før...det orker jeg ikke.

Det så virkelig fint ut!!! [:D]

Koselig [:D]
Skal ta noen bilder snart jeg også.. bare vente til kamera kommer seg hjem [:'(] Kjæresten glemte det hos en kompis..

Kjempe fin leilighet :)

ORIGINAL: atene

Koselig [:D]
Skal ta noen bilder snart jeg også.. bare vente til kamera kommer seg hjem [:'(] Kjæresten glemte det hos en kompis..

Takk[:D]

Venter spent[:)]

Så koselig!![:D]

Eg ska heller ta bilder når vår leilighet e klar for salg! Nå ser d ut som en slagmark der![&:][8D]

ORIGINAL: Cathygirl

Eg ska heller ta bilder når vår leilighet e klar for salg! Nå ser d ut som en slagmark der![&:][8D]

Hehe, jaja... ikke alltid så lett å holde det strøkent å ryddig. Selv om vi ofte har det slik, har en mann som liker å ha det slik og det gjør jeg også[:)] Han hjelper mye til[:D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Hehe, jaja... ikke alltid så lett å holde det strøkent å ryddig. Selv om vi ofte har det slik, har en mann som liker å ha det slik og det gjør jeg også[:)] Han hjelper mye til[:D]

du e heldig du som har en mann som gjør litt uten å bli bedt om d!! Her rydder han om vi ska få besøk!
Og så har eg vært dårlig i 6 uker nå og ikke orket å gjøre noe så da går ryddingen litt tregere selv om han gjør litt nå! Jaja, han lærer nok en gang!! Får eg håpe! hehe...

du e heldig du som har en mann som gjør litt uten å bli bedt om d!! Her rydder han om vi ska få besøk!
Og så har eg vært dårlig i 6 uker nå og ikke orket å gjøre noe så da går ryddingen litt tregere selv om han gjør litt nå! Jaja, han lærer nok en gang!! Får eg håpe! hehe...

Ja, han er veldig ryddig av seg[:)] Han har hatt en god oppdragelse hjemme hos sin far[;)]
Jeg synes jo jeg har verdens beste mann[:D]

Kanskje  han lærer en dag[:)][;)]

Så fint dere har det[:)]

Kjempeflott og koselig hjem!![:D]

ORIGINAL: turteldue

fin leilgihet..

Takk[:)]

Her er det mye mannen som holder det så fint[:D] Har den beste mannen i verden!
Gjør litt selv også, men ikke så mye som før...det orker jeg ikke.

Hvor finner man sånne menn? [8D]

Så fint du har det! [:)]

Back
Topp