Noen som vil oversette deler av et strikkemønster til meg?

Bare Kari

Forumet er livet
Se neste innlegg...

Siden den er litt lang, så legger jeg her det jeg ikke forstår (har klart å oversette noe selv)

Før dette har jeg altså lagt inn en markering etter hver 12. maske:

Reduction Rows: (switch to double pointeds when necessary) *K2 tog. before each marker, knit one round plain* 4 times, then k2 together before marker on every round until there are 7 stitches left on needle.

Hva betyr dette?

Altså.. Jeg forstår at jeg skal strikke to sammen før hver markør, men så står det "knit one round plain" og alt dette skal gjøres 4 ganger.. Hva menes med det? Skal jeg i en runde strikke to sammen før hver markør og så strikke en runde uten å gjøre noe, så en runde hvor jeg strikker to og to sammen igjen osv? Skjønte ikke helt..

Dvs når du har repetert rapporten fire ganger så skoal du strikke to sammen ved markøren hver runde til du har sju masker igjenn:)

ORIGINAL: litefrø

Dvs når du har repetert rapporten fire ganger så skoal du strikke to sammen ved markøren hver runde til du har sju masker igjenn:)

Hæ?
Altså:

En runde med sammenstrikk før hver markør
En runde vanlig
En runde sammenstrikk før hver markør
en runde vanlig

osv..?

Reduction Rows: (switch to double pointeds when necessary) *K2 tog. before each marker, knit one round plain* 4 times, then k2 together before marker on every round until there are 7 stitches left on needle.
ORIGINAL: Bare Kari

Siden den er litt lang, så legger jeg her det jeg ikke forstår (har klart å oversette noe selv)

Før dette har jeg altså lagt inn en markering etter hver 12. maske:

Hva betyr dette?

Altså.. Jeg forstår at jeg skal strikke to sammen før hver markør, men så står det "knit one round plain" og alt dette skal gjøres 4 ganger.. Hva menes med det? Skal jeg i en runde strikke to sammen før hver markør og så strikke en runde uten å gjøre noe, så en runde hvor jeg strikker to og to sammen igjen osv? Skjønte ikke helt..

Reduksjon Rader: (bytte til doble pointeds når det er nødvendig) * 2 r sm. før hver markør, strikk en runde vanlig * 4 ganger, så 2r sammen før merketråden på hver omg til det gjenstår 7 masker igjen på pinnen.

Håper dette var til Hjelp???

Hæ?
Altså:

En runde vanlig
en runde vanlig

osv..?
riktig:)

Hæ?
Altså:

En runde vanlig
en runde vanlig

osv..?
riktig:)
Hopp til:

Tuuuusen takk[:D] Da får vi håpe jeg får det til og at det blir en fin julegave[:D]

Back
Topp