Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: litefrø
Dvs når du har repetert rapporten fire ganger så skoal du strikke to sammen ved markøren hver runde til du har sju masker igjenn:)
Reduction Rows: (switch to double pointeds when necessary) *K2 tog. before each marker, knit one round plain* 4 times, then k2 together before marker on every round until there are 7 stitches left on needle.
ORIGINAL: Bare Kari
Siden den er litt lang, så legger jeg her det jeg ikke forstår (har klart å oversette noe selv)
Før dette har jeg altså lagt inn en markering etter hver 12. maske:
Reduction Rows: (switch to double pointeds when necessary) *K2 tog. before each marker, knit one round plain* 4 times, then k2 together before marker on every round until there are 7 stitches left on needle.
Hva betyr dette?
Altså.. Jeg forstår at jeg skal strikke to sammen før hver markør, men så står det "knit one round plain" og alt dette skal gjøres 4 ganger.. Hva menes med det? Skal jeg i en runde strikke to sammen før hver markør og så strikke en runde uten å gjøre noe, så en runde hvor jeg strikker to og to sammen igjen osv? Skjønte ikke helt..
ORIGINAL: Bare Kaririktig:)
Dvs når du har repetert rapporten fire ganger så skoal du strikke to sammen ved markøren hver runde til du har sju masker igjenn:)
Hæ?
Altså:
En runde med sammenstrikk før hver markør
En runde vanlig
En runde sammenstrikk før hver markør
en runde vanlig
osv..?
ORIGINAL: Bare Kaririktig:)
Hæ?
Altså:
En runde med sammenstrikk før hver markør
En runde vanlig
En runde sammenstrikk før hver markør
en runde vanlig
osv..?
Hopp til: