Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
enlitenen: Jeg vet ikke om du har skrevet om det før, men hvorfor må du ta morkakeprøve?Minni skrev:
Her går alt bare bra! Er 9 uker på vei idag! Så det går sakte men sikkert framover :) Formen er helt ok. Endel kvalmebølger gjennom dagen, men bare jeg passer på å spise veldig ofte (noe jeg stort sett glemmer), så holder jeg kvalmen i sjakk også.
I morgen er det 14 dager til jeg skal på UL, gjett om jeg er spent!
enlitenen skrev:
enlitenen: Jeg vet ikke om du har skrevet om det før, men hvorfor må du ta morkakeprøve?Minni skrev:
Her går alt bare bra! Er 9 uker på vei idag! Så det går sakte men sikkert framover :) Formen er helt ok. Endel kvalmebølger gjennom dagen, men bare jeg passer på å spise veldig ofte (noe jeg stort sett glemmer), så holder jeg kvalmen i sjakk også.
I morgen er det 14 dager til jeg skal på UL, gjett om jeg er spent!
Grunnen til at jeg må ta morkakeprøve er fordi jeg og min mann er bærer av samme sykdom. Det er en dødelig sykdom, med forkortet levetid. Vi klarer ikke å se et barn til gå igjennom alt det som vårt avdøde barn har gått igjenom å det å følge et barn til til graven, er ikke noe vi orker å gjøre en gang til.
Men dersom prøven er fin, skal jeg dele min historie med dere....