Noen som vil oppdatere meg? :)

Isol

Elsker forumet
VIP
Har vært på ferie i 2 uker, og bare vært innom her en sjelden gang. Er veldig nysgjerrig på hvordan det går med dere alle sammen her inne? Håper virkelig ingen flere har mistet!

Noen som vil oppdatere meg? :)

Hei! å velkommen tilbake, håper du har hatt en fin ferie.
Hvordan går det med deg da, har du blødd noe mer eller?

Ja, noe har mistet, men er ikke helt oppdatert selv.

En liten oppdatering fra meg:
Jeg tippet 12 uker i går, endelig. Men er enda ikke helt over abort risikoen etter morkakeprøven, det kan ta en uke etter inngrepet å det er i morgen. Har ikke fått svar på prøven enda, ringte nettopp Ullevål, men svaret var ikke klart enda, senest i morgen sa legen, hun skulle ringe med en eneste gang hun hadde svaret. Så da for vi vente litt til. Er så møkka lei av all denne ventingen. Blir snart sprø her..

Eller alt fint

enlitenen: Jeg vet ikke om du har skrevet om det før, men hvorfor må du ta morkakeprøve? 

Her går alt bare bra! Er 9 uker på vei idag! Så det går sakte men sikkert framover :) Formen er helt ok. Endel kvalmebølger gjennom dagen, men bare jeg passer på å spise veldig ofte (noe jeg stort sett glemmer), så holder jeg kvalmen i sjakk også.

I morgen er det 14 dager til jeg skal på UL, gjett om jeg er spent!

Minni skrev:
enlitenen: Jeg vet ikke om du har skrevet om det før, men hvorfor må du ta morkakeprøve? 

Her går alt bare bra! Er 9 uker på vei idag! Så det går sakte men sikkert framover :) Formen er helt ok. Endel kvalmebølger gjennom dagen, men bare jeg passer på å spise veldig ofte (noe jeg stort sett glemmer), så holder jeg kvalmen i sjakk også.

Grunnen til at jeg må ta morkakeprøve er fordi jeg og min mann er bærer av samme sykdom. Det er en dødelig sykdom, med forkortet levetid. Vi klarer ikke å se et barn til gå igjennom alt det som vårt avdøde barn har gått igjenom å det å følge et barn til til graven, er ikke noe vi orker å gjøre en gang til. 
Men dersom prøven er fin, skal jeg dele min historie med dere....

Enlitenen: Gratulerer så mye med 12 uker, håper alt står bra til med babyen i magen :) Håper du kommer med gode nyheter i morgen ;)

Minni: Har det på nesten samme måte vi da, må også spise for å holde kvalmen i sjakk, også må jeg ikke bli alt for sliten;p Håper formen blir helt fin snart :)

Her er alt bare fint, har ikke blødd noe mer enn det lille forrige lørdag. Har allikevel på følelsen at noe er galt, så tørr ikke å glede meg helt enda. Skal på UL om en uke, så da håper jeg vi får gode nyheter :D

Ellers er formen opp og ned, i dag er den på topp, så da blir den vel på bunn i morgen ;p

enlitenen skrev:

Minni skrev:

Grunnen til at jeg må ta morkakeprøve er fordi jeg og min mann er bærer av samme sykdom. Det er en dødelig sykdom, med forkortet levetid. Vi klarer ikke å se et barn til gå igjennom alt det som vårt avdøde barn har gått igjenom å det å følge et barn til til graven, er ikke noe vi orker å gjøre en gang til. 
Men dersom prøven er fin, skal jeg dele min historie med dere....

Oi! Huff... Virkelig ikke noe koselig å høre at dere har mistet et barn tidligere :( Jeg krysser absolutt alt jeg kan for at prøvene er helt fine, og at du bærer på et friskt barn!
Typisk at jeg reiser bort på ferie i to dager i morgen, så jeg får ikke sjekket oppdateringen din før fredag kveld :/ Får bare håpe på gode nyheter :)

Back
Topp