Noen som vil lure med meg?

Mamma1992

Betatt av forumet
Jeg lurer sånn på hva som skjer nå!
Kort fortalt: hadde ikke mensen fra mai 2019-februar 2020 til tross for flere runder med provera, Letrozol osv. Eneste som til slutt hjalp var maksdose med østrogenplaster fra desember til februar, og deretter provera etter endt plasterperiode. Da fikk jeg en kraftig blødning. De vet ikke 100% grunnen til at jeg ikke fikk mensen, men slimhinnen ville ikke bygge seg opp, mest sannsynlig pga noe med østrogen og jeg har PCOS.
Etter februar har jeg derimot hatt eggløsning 2 ganger med påfølgende menstruasjon.

For 15 dager siden hadde jeg skikkelig murringer og tok en neeeesten positiv eggløsningstest. Gikk tom for tester og tenkte at da var eggløsning da. Men 7 dager etterpå, altså for 8 dager siden begynte det å murre igjen og jeg fikk faktisk eggløsningsslim den ene dagen.

Igår 14 dpo fikk jeg bittebittelitt brunt i OB’en. Samme i dag tidlig, men vi snakker så vidt noe på tuppen av OB’en. Så veldig lite med andre ord. Etter det har det ikke vært noe! Tok en test på ganske utvannet urin i stad, kan skimte en strek, men det har jeg gjort på alle nå i det siste føler jeg, så det er bare skyggestrek.

Hva skjer med kroppen min?? Er jeg i ferd med å havne tilbake til tullet igjen?
Har skikkelig mensfølelse, ømme pupper, kvalme osv. Føler meg gravid, og gjort det i 8 dager nå, siden da jeg fikk eggløsningsslim.

Noen som vil synse med meg om hva som skjer? :p
 
hadde tatt en test med morgenurin. ikke uvianlig med en liten festeblødning, så trenger ikke være mens selv om det er kommet litt brunt på OB. hvis du syns det er vanskelig å tyde tester kan du jo prøve en digital :) da slipper du i alle fall å lure :) krysser fingrene!
 
Bittebittelitt brunt i 13 tiden, så ingenting igjen før nå. Skjønner ikke hva som skjer, men klamrer meg til håpet om at eggløsningen var en uke senere og at jeg idag er 8-9 dpo! Hvis ikke så håper jeg mensen kommer for fullt så jeg kan prøve på nytt
 
Negativ test på morgningen, og jeg har tenkt to ganger idag at endelig er mensen her. Fått litt rødt på papiret, men så stopper det igjen. Begynner å lure på om dette er en slags mens, men at slimhinnen ikke har bygd seg opp nok sånn som har vært ett problem før. Tar det seg ikke opp bestiller jeg en gynekologtime til neste uke en gang
 
Back
Topp