Noen som vil kjøre igang

FrøkenM

Forumet er livet
Bokstav og tall auksjon?...Men kanskje litt i tillegg...rosa stæsj [:D]

Er hjemme alene i helga, så kanskje det kan bli litt trykking da... Tenker du på ord, eller alfabetpakker med alle bokstavene da??? Har jo noen forskjellige alfabet....

ORIGINAL: monicola

Alfabet i MENGDER

Har du myyyyye du skulle ha sagt? Har du vanskelig for å utrykke deg i klartekst??? spis et alfabet....

Alfabet i MENGDER

Hehe...godt det er flere enn meg som vil ha..Jeg tenker både på ord og på hele alfabet....
Og tall  [:D]

ORIGINAL: FrøkenFlode

Alfabet i MENGDER

Har du myyyyye du skulle ha sagt? Har du vanskelig for å utrykke deg i klartekst??? spis et alfabet....

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

nææmen blei du lei deg??? var ikke meningen det da[:D][:D][:D] Bare tuller med deg vet du[:D]

Tips forresten: Jeg lager mye bokstaver i word (word art og sånn) og speilvender de. printer de ut (huskt syrefritt da[:D]) og skjærer ut med hobbykniv. da får du formen men ikke printet på bokstaven....siden den er speilvendt. Og så er det tøft å skjære ut bokstaver på frihånd fra bilderester...viss du skjærer ut en del av bildet og skal kaste resten. da matcher fargene sida også. For det går jo så masse bokstaver jeg går tom så fort.

Imbiller meg at det blir litt for mye jobb for meg [:D] Vil helst kjøpe monterte dies også jeg..hehe

Masse ord er også greit - er alltid noen bokstaver en bruker flere av.. E og R f.eks[;)]

ORIGINAL: siric

Imbiller meg at det blir litt for mye jobb for meg [:D] Vil helst kjøpe monterte dies også jeg..hehe

tar ikke lang tid....eller, viss du driver å printer så gjør det jo det, men å kutte av designark eller bilder tar ikke noe særlig lengre tid enn å skrive for hånd. Men er jo gøy med litt ferdig-bokstaver også da[:D][:D][:D]

Tipser om denne tråden - til "desperate bokstav-leitere"

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=1362539

Back
Topp