Noen som vil hjelpe?

Bluebabe

Forumet er livet
heysann!

Jeg har noen spørsmål, men først må jeg spørre noen som har hatt el har cyster på eggstokkene???

har ikke hatt det selv,men en venninde har hatt det..

ok, håper jg klarer å forklare  enkelt..

Jeg tok en celleprøve i oktober, så fikk jeg brev om at det var letter forandringer i livmor halsen... Jeg var tilbake nå i Februar, tok en ny celleprøve og fikk vite at jeg har cyster på eggstokkene.. det jeg lurte på er det de cystene som kan gjøre at jeg har forandring på celleprøven?

jeg skjønner ikke alltid hva legen sier

Dytter denne jeg

Tror de to tingene er helt uavhengige av hverandre!

Jeg har cyster, men aldri hatt celleforandringer.

ok, for drev å leste på nette i går om pcos. Og da ble jeg forvirret

oii skjer a snuppa?

håper ikke det gjør så du ikke kan bli gravid?

hvordan går det ellers da?

her er alt ganske bra[;)]

dytt

Heisann!

Nei, ikke så hvit jeg vet, leste på nette om cyster. Og står at hjelpen jeg kan få er oprasjon, egløsnignsstimulerene. Så dette ordener seg[;)]

Ale er bra her. venter på mensen somer 3 dager forsinket. Åssen går det med deg da?

har en venninne som har masse(!!!!!!!!!) cyster på eggstokkene...legene trodde hun hadde pcos, så de ba henne prøve å bli gravid så raskt som mulig for å ha en sjans....
hun ble gravid med det samme....
nå sier de at hun ikke har pcos likevel...

ehh..det jeg vil frem til er at man kan bli gravid med cyster på eggstokkene,,,,
men tror det er en litt større sjanse for graviditet utenfor livmorn når man har masse cyster...
er ikke 100% sikker,,men mener det..

oki jeg legger meg snart, men vi snakkes da. lykke til vennen...

Takk:) Nattinatt,vennen:)

ORIGINAL: Sommermamma =)

har en venninne som har masse(!!!!!!!!!) cyster på eggstokkene...legene trodde hun hadde pcos, så de ba henne prøve å bli gravid så raskt som mulig for å ha en sjans....
hun ble gravid med det samme....
nå sier de at hun ikke har pcos likevel...

ehh..det jeg vil frem til er at man kan bli gravid med cyster på eggstokkene,,,,
men tror det er en litt større sjanse for graviditet utenfor livmorn når man har masse cyster...
er ikke 100% sikker,,men mener det..

Ok, det jeg allerede vet om de cystene min er at jeg har sjeldent eggløsning pga de cystene... Så legen har sakt at jeg skal få elstimulerene. Men han må ha svar på celleprøven han tok før han vil gi meg det. Fordi viss jeg blir gravid får de ikke gjort noe med det viss det erno oprasjon jeg må ha el noe. >menjeg får fortsatt lov av legen å prøve da:)

Back
Topp