Noen som vil hjelpe meg og gjette?

Mamma23 & Jentene

Andre møte med forumet
Eeehm.. kansje litt dumt nick jeg har her nå *kremt* ..hihi..

Vel vel, saken er at en lege ikke ville si noe for han var så usikekr, og den andre legen mente jente med 60% så det det er jo veldig usikkert enda. Men hva ville dere tippet, ut fra ul bildet av kjønnet? (det siste bildet på siden)

http://www.piczo.com/isabelsorli?g=16846208&cr=2

Vanskelig å vite du[;)]
Skikkelig fine ul bilder! Hvor langt er du på vei?

Har termin 10.juli, så er ikke mange dagen før deg ;-)

Syns ikke bildene var så bra.. ikke så tydelig liksom.
Så jeg vet ikke helt. Da jeg fikk bildene kunne man se hele babyn.
Alle fingre, tær og at den lå og "viste" fingeren til oss...[8D]

ORIGINAL: jannicke T

Syns ikke bildene var så bra.. ikke så tydelig liksom.
Så jeg vet ikke helt. Da jeg fikk bildene kunne man se hele babyn.
Alle fingre, tær og at den lå og "viste" fingeren til oss...[8D]

Ja jeg er enig der, utrolig vanskelig go se på bildene hva det er. Hun (?) var veldig aktiv da, under ulen og snurret rundt og frem og tilbake hele tiden, så legen gjorde så godt han bare kunne. Men jeg ble helt satt ut da han sa at han antok jente med bare 60% ! Jeg var jo så bestmet på at dette skulle jeg vite med hertfall 90% sikkerhet! Men neida! Så her går jeg, og er så spent.  Jeg har jo instilt meg på ei jente da, og har navnet klart. Så kommer det en gutt blir jeg nok litt overasket tror jeg..hehe..

Men datteren min så var det aldri noe tvil. Jordmoren sa bare at dette var helt garantert ei jente! Ferdig med den saken.

Vi ville ikke vite det vi da... men jeg var helt sikker på fra første stund
jeg fikk to streker på testen at det var gutt. Og det ble det også!
Hva har du på magefølelsen at det blir da?
Den stemmer vel alltid bra?
Men denne gangen skal vi vite det...
Det var ikke noe vondt ment det jeg sa altså. Er bare ærlig!
Så no hard feelings...?

tror grunnen til at det ene ultralyd bilde "ikke" ble så bra er fordi at babyen er blitt så stor at det ikke plass til hele på bilde sån som man får se i den ordinære ul.  jeg var til ul i uke 36 og da var det sån at man fikk inn en hånd, en del av foten osv..   men de 3d bildene dine var nå klare og fine[:)]

ej gjetta at det verte ei jente :)
fine ul bilde :)

så ut som gutt for meg. Men det skyldes kanskje at jeg har lagt ekspert-brillene mine igjen på jobb? (tihi) Virker som du har mest lyst på jente, så får håpe drømmen går i oppfyllelse.

Gratulerer med en skjønn liten bebis uansett kjønn!

Tror det er en gutt jeg også[:D]

Back
Topp