Noen som vil hjelpe meg å vurdere UL-bilde?

England:)

Betatt av forumet
Jeg var på UL da jeg var 11+6, og fikk bla dette bildet av kjønn. De ville ikke si sikkert hva det var, siden både gutt og jente kan være ganske store der nede nå. Men det er jo litt gøy å gjette da, og kanskje høre hva andre tror? Bildet er tatt fra undersiden av baby, det til høyre er stumpen, så er begge beina bøyd og en ser fotsålene til venstre, om dere skjønner... Pilen peker på kjønn...

Vedlegg

• 15.36.08 hrs __[0054706]1.jpg
    15.36.08 hrs __[0054706]1.jpg
    60,2 KB · Visninger: 276
Ikke så ulikt det vi fikk se, mulig litt mindre? :) Fikk akkurat samme beskjeden :) Da gjetter jeg jente på deg og gutt på meg ;)

hehe, jeg syntes det så helt enormt ut jeg, i forhold til resten av ungen...:) så jeg så for meg at det var gutt. Men aner jo ikke hvordan en jente ville se ut, kanskje du har rett :)

jeg tror det er jente :) Legen hos meg sa at jente og gutt var så likt på begynnelsen, for skambeinet til jentene var to spisse bein som stakk ut så jeg syns det ligna litt :P men det er bare tipping :) Blir spennende på noen uker da :)

Hos meg sa det i uke 14+4 at kjønnet til gutter og jenter ser ganske likt ut så tidlig. men dersom det peker nedover skal det være jente, og oppover gutt :)

Hos meg sa det i uke 14+4 at kjønnet til gutter og jenter ser ganske likt ut så tidlig. men dersom det peker nedover skal det være jente, og oppover gutt :)
Bra tips :) dette bildet er tatt under ungen, så kan ikke se hvordan det peker her da... Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet til om et par uker, må tilbake for ny kontroll. Kanskje vi får se det da :)

Jente ;)

Hmm... ikke lett og si!! Blir spennende og høre hva det blir neste gang du skal på ultralyd!

Søsteren min kom 14 uker for tidlig - og i fødselståka trodde stemor at hun hadde fått en gutt.
Men det var det ikke >< Skjønner godt det er vanskelig å se kjønn på disse små!

Søsteren min kom 14 uker for tidlig - og i fødselståka trodde stemor at hun hadde fått en gutt.
Men det var det ikke >< Skjønner godt det er vanskelig å se kjønn på disse små!
Hehe, nei det er ikke alltid så lett :) Kjønn har ingenting å si for min del, men samboer ønsker seg så veldig en gutt vet jeg... Så for hans del hadde jeg vel egentlig håpet på gutt...:) men vi får bare se..

Synes det så ut som en gutt :) Gutter har to hvite streker og jenter har tre hvite streker :)

Synes det så ut som en gutt :) Gutter har to hvite streker og jenter har tre hvite streker :)
Det visste jeg ikke, så gøy at dere vet om sånne ting :) jeg håper vel egentlig litt at det er gutt, siden sambo så gjerne vil ha det... Han sier det er akkurat det samme, men jeg vet at han blir veeeldig glad da... Nå skal jeg på ny UL igjen på tirsdag allerede, kanskje vi får vite mer da :)

Var på ny Ul i går, og dette viste seg å være en gutt :) Så gøy, akkurat det jeg har hatt følelse av hele tiden :)

Så gøy :) Gratulere :)

Titter fra november... Har å hørt at 3 h ute streker er jente og 2 er gutt! Stemte på mitt bilde i uke 12 jatfalt:-)

Back
Topp