Hei,
Jeg tok blodprøver på cd55 pga uteblitt mensen. Noen som vil hjelpe meg å tolke svarene?
Jeg tok blodprøver på cd55 pga uteblitt mensen. Noen som vil hjelpe meg å tolke svarene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, for å bekrefte eggløsning med blodprøve må man måle progesteron ca en uke før forventet mens.Er 28, og fikk påvist pcos pga cyster og tok disse blodprøvene i den anledning. så da er det i tråd med det du sier. Lurte på om prøvene kan si noe om jeg har hatt eggløsning eller ikke også, men det kan man kanskje ikke se på prøvene tusen takk for svar <3
Har pcos jeg også, får god oppfølging og hjelp med graviditet merker ikke stort til det uten om cyster på eggstokkene, og ekstra hårvekst på kroppen Men har uregelmessig menstruasjon, får ikke eggløsning av meg selv!.Er 28, og fikk påvist pcos pga cyster og tok disse blodprøvene i den anledning. så da er det i tråd med det du sier. Lurte på om prøvene kan si noe om jeg har hatt eggløsning eller ikke også, men det kan man kanskje ikke se på prøvene tusen takk for svar <3
Letrozole har jeg også brukt, men metformin er medisiner man går på fast - ikke bare i forbindelse med prøving, det er «mot» pcos for å lette symptomeneJeg har fått letrozol som jeg skal starte på når mensen (forhåpentligvis) kommer snart! Spennende dette her!