kattemamma
Lei av å elske
... en treåring? Jeg tror jeg straks gladelig gir bort min...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan bytte ei uke med min 6 åringe datter... en treåring? Jeg tror jeg straks gladelig gir bort min...
Det er greit. Blir ihvertfall en avvekslingKan bytte ei uke med min 6 åringe datter
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kostskole i EnglandDere får sende de på ferieleir
Kostskole i England![]()
Neste år såja, de tar sikkert så unge der borte vettu
Deal! De klaret seg i det minste selvDu kan bytte med min hormonelle tenåring.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ha ha ha.. ja det gjør de, men du må gå å konstant rydde etter de.Deal! De klaret seg i det minste selv![]()
Nei det gidder vi vel ikke? Rydde får de gjøre selvHa ha ha.. ja det gjør de, men du må gå å konstant rydde etter de.
Ha ha ha. Det sier jeg støtt og stadig men de blir ganske motstandsdyktige mot mas når de er i latmarkalderen.Nei det gidder vi vel ikke? Rydde får de gjøre selv![]()
Hver alder sin sjarm...Ha ha ha. Det sier jeg støtt og stadig men de blir ganske motstandsdyktige mot mas når de er i latmarkalderen.
To bebiser på meg da.. blir kanskje litt slitsomt, treåringen kan ihvertfall underholde bebisen innimellomBytter gjerne for ei veke, dersom du tar mr baby ;p
Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
HahaTo bebiser på meg da.. blir kanskje litt slitsomt, treåringen kan ihvertfall underholde bebisen innimellom![]()
Hadde nok blitt litt krangling og daHaha. Ja, og ville vert veldig lett for meg
med to treåringer i hus hadde dei ikkje kjeda seg i det heiletatt
Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
Joda, det tviler eg ikkje på ;P hohohoHadde nok blitt litt krangling og da![]()
jupp. Bare å glede seg.Hver alder sin sjarm...