*Secret*
Forelsket i forumet
Å Være mor og det å bli mor er fantastisk, etter ca 9mnd med nærhet hvor man blir mer og bedre kjent med baret for hver dag kommer endelig den magiske dagen. Dagen man får rier el og minien endelig kommer ut. Uansett hvor "stygge" og rynkete og hvite og blå barna er når de kommer ut så ser de ut som verdens peneste i mors øyne.
Her er mitt første møte med vesle Andrea<3
Og her er første gang hun sov hjemme:

Siden den tiden har det vært mange opp og nedturer, mye jobbing og mye glede. Mye fysio, kiropraktor og røntgen sinde vesla ble født med ujevn hofte, men er heldigvis så godt som friskmeldt nå.
Vel, det jeg egentlig lagde dette innlegget for avr å fortelle om en serdeles slitsom dag som nok aldri blir glemt og som var forferdelig da jeg var midt i det, men som jeg bare må le av.
Denne dagen begynte dårlig, jeg har følt meg oversett av både lege og jordmor, men når jeg kommer til jobben er det umulig å ikke smile. Jeg er hjemme med Andrea, men jobber som dagmamma for niesen min.
Idag tok jeg med barna hjem til vår lille bolig. Yndlingstingen å gjøre er selvsagt å skifte bæsjebleier. For å gjøre en lang historie kort var plutselig "hele" gulvet og niesen min full av bæsj, mens Andre gjerne ville være med og ta på alle de skitne våtserviettene. Så mens jeg vasket et barn holdt jeg et borte med benet. Da jeg endelig hadde fått en ren bleie på veslejenta så stengte jeg dem inne på lekerommet mens jeg vasket gulvet.
Da jeg var ferdig med gulvvasken var jeg mildt sakt utslitt! Barna holdt det gående og skulle rote med ting de ikke får lov til og til slutt hørte jeg masse lyder fra kjøkkenet. Da hadde de klart å rive ned fatet med epler og smakt litt på alle eplene unntatt ett:P
I tilleg hadde de brutt opp brødskuffen som jeg har satt barnesikring på. De hadde helt ut alle flatbrødene og... ja. Et bilde sier mer enn 1000 ord ;)

Men på slutten av dagen er de alltid noen små engler<3

HERLIGE BILDER! <3