Noen som vil ha bilder til barnerommet?

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Jeg syns det er så kjedelig å kjøpe masseproduserte ting, og ville gjerne gi noe spesielt til barnet mitt. Så jeg maler bilder i akvarell, og tenkte jeg skulle male bilder til barnerommet selv. Så tenkte jeg at kanksje noen av dere kunne være int. i et unikt bilde også?

Her er eks. på hva jeg kan male/tegne:
http://bloggfiler.no/hime.blogg.no/images/496431-9-1270461398438.jpg
http://bloggfiler.no/hime.blogg.no/images/496431-10-1270660925752.jpg
http://bloggfiler.no/hime.blogg.no/images/496431-10-1270660952772.jpg

Jeg kan jo selvfølgelig male andre motiver, kom gjerne med spørsmål hvis du er int. Eneste jeg vet jeg dessverre må svare nei på er realistiske malerier av personer. Jeg kan male bilder i opptil str. a4 i akvarell.

WOW! Pga overveldende respons her, som (selvfølgelig er kjempe hyggelig), så er jeg nødt til å lage en  *venteliste* og sender PM til de på ventelista med det samme jeg har mer ledig plass!! Nå kan dere også sjekke statusen på maleriet deres her! :)

Venteliste:

*IdaTherese*
LadyAmKnøtt2 påvei

Pågående bestillinger:

Maomi - Begynt med skisser (havfruer+delfiner), venter på godkjenning
BlueDome - Skisse ferdig, avventer på godkjenning

Ferdige Bestillinger:

Krystall - Ferdig, Sendt
Avelilith - Ferdig, Sendt
LindasF83 - Ferdig, Sendt
AugustSpire - Ferdig, Sendt
IkkjeBareMarita - Ferdig, Sendt
bjornsvik - Ferdig, Sendt
bambina85 - Ferdig, Sendt
Camah - Ferdig,Sendt - mangler betaling
Maya 82 - Ferdig, venter godkjenning

Oh, så flink du er! Den var jo kjempesøt. Hvor mye tar du for sånnt et bilde? Kunne godt tenkt meg et sånnt et, jeg [:D]

Så flink du er:)

Tuusen takk avelilith! Alltid koselig å få litt ros [:D]

Kommer an på hvor stort og detaljert du vil ha det (altså, hvor lang tid jeg beregner å bruke på det).
Så hvis du forklarer hva du har lyst på av motiv, og hvor stort så kan jeg beregne ca pris.
Men jeg er ganske billig i drift, og prøver å ta så rimelige priser som mulig :)

Synes pingu var fint, den.... men ville heller ha stjerneballong enn hjerte, skal jo (KANSKJE) ha gutt....
Ellers så er jeg jo utrolig glad i drager.... dragejente her, ja og mini'n blir sikkert litt smitta av det.... Liten søt baby-drage??? Kan du det?
A4, det er vanlig skriveark, er det ikke det?!? Jo, det ville være passe, det... [:)]

Ooooojjjj!!! Du er flink!! Jeg vil også ha!![:D] Må ha noe guttete, men vet ikke helt hva? 

ORIGINAL: avelilith

Synes pingu var fint, den.... men ville heller ha stjerneballong enn hjerte, skal jo (KANSKJE) ha gutt....
Ellers så er jeg jo utrolig glad i drager.... dragejente her, ja og mini'n blir sikkert litt smitta av det.... Liten søt baby-drage??? Kan du det?
A4, det er vanlig skriveark, er det ikke det?!? Jo, det ville være passe, det... [:)]

Baby drage blir ingen problem nei!! (Jeg ELSKER drager selv jeg!) Så det kan jeg fint lage, kan også forandre fargene uten problemer, så de passer bedre til en liten kanskje gutt! ;)

A4 er vanlig skrive/tegneark ja! Bretter du det i to, får du A5, og bretter du A5 i to, så får du A6. :)

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Ooooojjjj!!! Du er flink!! Jeg vil også ha!![:D] Må ha noe guttete, men vet ikke helt hva? 

Tuusen takk [:)]

Hmh.. Fargene kan jo være i blått/grønt for å vise gutt. Ellers er jo kanskje dinosaurer, elefeanter el. være noe å tygge på? :)

Æhm ja, vet egentlig det da... skulle bare være sikker da...
Ja, drager er kjempefine, trenger ikke så mye detaljer på den heller... synes det var fint med pingu i skyene... men hvor mye sånn ca. tar du for sånnt bilde???

Tygge på er kanskje ikke fullt så greit på barnerom??? [;)]

^

Hehe, nei jeg tror ikke det er sett på som direkte barnevennlig akkurat .. :P
Jeg kan lage en søt liten drage som henger etter en stjerne ballong, i samme stil som pingu maleriet! Med blå bakgrunn feks.

Hva syns du om en ca 300kr i pris? :)

Jajajaja!! Elefant!! Hehehe![:D] Blei helt gira her nå! Klarer du å lage en elefant som henger etter en ballong eller er elefanten for tykk?:P

Jepp, det hørtes vel greit ut det... har ikke verdens beste råd, men det må jeg jo kunne spandere på babysen [:D] Er jo så gøy med noe ikke alle andre har. Men kan ikke betale den før etter neste lønning, litt blakk denna mnd. [&:] Hvis det går greit.

P.s. Er det med frakt da???

Jajajaja!! Elefant!! Hehehe![:D] Blei helt gira her nå! Klarer du å lage en elefant som henger etter en ballong eller er elefanten for tykk?:P

Sånn helt realistisk sett kunne ikke elefanten hengt etter en ballong.. But I can make it happen!!
Jeg antar du vil ha en søt elefant! Er det noen spesiell form du evt. ønsker på ballongen?

Kan jeg få en med drage og en med elefant?[:)] Kan jeg også betale med neste lønning? Har bare 200 kr igjen på kortet:P Hihihihi

Babyelefant er jo søt! De flyr sikkert [:D] Vil du vise den, når du har fått den??? Så spennt selv! Jeg har og lyst på unikt bilde

Ja[:D][:D][:D][:D] Herregud blei jo helt i hundre her nå:p

Ja må jo være en søt elefant[;)] Hmmmm... Form på ballongen.... Hmmmm.. Tenketenke.. Jeg kommer ikke på noe:P Hihi

Jepp, ordentlig koselig!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: avelilith

Jepp, det hørtes vel greit ut det... har ikke verdens beste råd, men det må jeg jo kunne spandere på babysen [:D] Er jo så gøy med noe ikke alle andre har. Men kan ikke betale den før etter neste lønning, litt blakk denna mnd. [&:] Hvis det går greit.

P.s. Er det med frakt da???

Du kan jo tenke slik, at mange betaler den prisen for et masseprodusert barnebilde å ha på rommet til den lille. Dette blir one of a kind!

Det er helt i orden! Jeg kan lage den ferdig inntil da, så sender jeg den til deg når du har fått lønning.
Så kan den ligge her å vente på deg! jeg har faktisk tid til å begynne på disse i dag allerede!

Det er nok uten frakt, men jeg tipper at selve frakta ikke kan bli mer enn max 50 kr. Maleriet er jo veldig lett, men jeg pakker den jo gjerne inn mellom papp så den ikke skal bli krøllet/ødelagt i posten.

Ja må jo være en søt elefant[;)] Hmmmm... Form på ballongen.... Hmmmm.. Tenketenke.. Jeg kommer ikke på noe:P Hihi

Hva med en måne-ballong? Eller en solsikkeblomst??? Eller en solballong? Er jo så mye fint en kan finne på! [:D]

Back
Topp