Noen som vil gjette? :)

Jeg vet ikke helt hva jeg ser på på bilde 1? Hvor det er mål opp noe? :-)

Men hvor ser dere gutteutstyret? :P

Hun som tok ul på volvat sa at hun kunne ikke finne noen tutt. Hun letet i nesten 10 min. Men hun tørte ikke si noe mer enn det om kjønn. :)

Neimen om jeg vet. Så at det var beina som stakk ut og rompa mellom, men thats it

Hun som tok ul på volvat sa at hun kunne ikke finne noen tutt. Hun letet i nesten 10 min. Men hun tørte ikke si noe mer enn det om kjønn. :)
Jeg fikk ikke noen akutt guttefølelse her altså :-) Tror det fremdeles er 50-50 Sjanse! :-)

Dette er så herlig. Denne spenningen og denne higen etter å bli bedre kjent med det lille nurket. Morsomt med å gjette litt. :) Har oul den 24.sep. 5 uker til. :P

Dette er så herlig. Denne spenningen og denne higen etter å bli bedre kjent med det lille nurket. Morsomt med å gjette litt. :) Har oul den 24.sep. 5 uker til. :P
True that! Jeg går rundt meg selv snart! :P

Han sa at hos gutt så ville d være tre streker! Han var 95%sikker på det var jente men sa at noen ganger kunne guttetissen stikke frem litt sent!så jeg skulle ikke løpe og kjøpe!!hehe(har to jenter fra før så d hadde j ikke gjort uansett!!)

Back
Topp