Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 23 uker i morgen. Men har skjønt deg slik at den egentlig skal tas mellom 24-28 uker. De sier nok ifra å passer på at du får tatt den om det er nødvendigJeg må sannsynligvis ta den. Fikk iallefall beskjed av jordmor forrige gang om at jeg måtte ta den fordi jeg ikke er normalvektig. Aldri tatt det med de to andre.... men jeg har ikke hørt noe mer. Hvor langt på vei er du?
Sniker fra desember.
Jeg skal ta den i morgen. Hva er grensen for om man har svangerskapsdiabetes eller ikke og hva er bra resultater?
Det stemmer ikke helt. Men det er forskjellige referanseområder for om du tar blodprøve eller stikk i fingeren. Så det viktige er at de tester blodet på samme måte før og etter, ellers kan det bli feilJeg tok den er dag. I fingeren var den 4,6 før testen (helt perfekt sa de) så tok hun blodprøve før drikken, ventet i to timer og så ny blodprøve. Får sannsynligvis svar på torsdag.
Leste i en tråd at de må ta blodprøve og ikke bare i fingeren, ellers viser den ikke riktig.