Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: VilSåGjerne
hmmmm, det var godt å lese faktisk,lite smerter,ja det liker eg[:D]
men kossen fungerte du mellom uttak og til du satt inn igjen?
ORIGINAL: * Bobbo *
Fy flate, så mye bedøvelse du fikk Sess1976. Det fikk ikke jeg.
Stemmer veldig godt det Sess1976 skriver om hvordan dagen ved uttak er. Men fikk ikke så mye bedøvelse. Fikk også kanyle i armen. Med fikk ikke noe medikamenter før jeg satte meg i en vanlig gynekolog-stol. ( Litt morfin )
Hver gang jeg så AU puttet sykepleier i litt mer medisin, men tror det var noe smertestillende. Fikk aldri vite (spurte heller ikke) åssen medisin det var.
Det var en lege, 2 sykepleiere og en fra laberatoriet på rommet sammen med meg, så følte jeg var i trygge hender. Så satt jo min kjære ved siden av meg hele tiden.
Etter inngrepet ble jeg trillet tilbake på rommet, hvor jeg lå en times tid. Fikk heller ikke lov til å kjøre bil den dagen. Tok crinone når jeg kom hjem.
Ringte selv til lab dagen etter for å høre resultatet. Hvor mange som var blitt befruktet.
Når jeg kom hjem etter uttak, lå jeg på sofaen resten av kvelden og det gjorde jeg stort sett dagen etter også. Var sår og støl. [&:]
Å sette inn er helt smertefritt. Men veldig spennende å komme inn for å høre hvor mange som har overlevd natta, og evt om du får noen på frys. [:)]