Noen som vil dele erfaringer?

C78

Glad i forumet
Sniker meg litt inn her. Har en gutt på 6,5 uker som er ganske krevende. Griner og sutrer mye når han er våken, og vil sjelden bare ligge alene på gulvet/sengen og se seg rundt. Skal absolutt være i våre armer når han er våken.
Spørsmålet mitt er om dette er noe som vil forandre seg ëtter at de er blitt 3 mnd. Er så mange som sier det. Noen som vil dele sine erfaringer?

hei
de små har perioder der de vil bare ha nærhet,men prøv å la han ligge litt og litt alene.lek med han.litt er bedre enn ikke i det hele tatt.min sønn han var slik en periode han også,nå leker han mye på gulvet. 

det kommer seg etter hvert, men i perioder så henger de på armen eller fanget... [:)]

Det går litt opp og ned. Noen ganger trenger hun mer nærhet enn andre dager. Varierer veldig mye

Daniel likte heller ikke å ligge alene på gulvet, men så prøvde vi å legge han i leikegrinda istedet og der trivdes han mye bedre. Veldig gøy når han hadde babygymmen og kikke på

Sindre var akkurat sånn. Han har blitt bedre, men er fortsatt veeeeldig sosial og liker helst å være med der ting skjer. Det går over etterhvert ihvertfall [;)]

Back
Topp