Noen som vil bli naboene våre???? (link)

Actrine

Forumet er livet
Ja, for den summen er jo bare lommerusk

Men jeg ville gjerne vært naboene deres assa, men kan ikke dere komme til Oslo da?? Lett for deg å gå jobb også.. HINT HINT

hehe joda.. men tror ikke O vil flytte vekk![8D]

ORIGINAL: oslojente1980

Ja, for den summen er jo bare lommerusk

Ja det der va jo altfor billig

Fint hus, og fin utsikt ja... og herlige naboer!!! Blir nok til at vi holder oss her allikevel da - vi har fått tegningene på huset, og entreprenøren mener at han skal klare å bygge det for 2,5 mill - inkl. hvitevarer (men ikke medregnet klargjøring av tomten og støping av fundament). Spennende!

Håper dere får noen hyggelige naboer med små barn nå da!

ORIGINAL: lenemor

Fint hus, og fin utsikt ja... og herlige naboer!!! Blir nok til at vi holder oss her allikevel da - vi har fått tegningene på huset, og entreprenøren mener at han skal klare å bygge det for 2,5 mill - inkl. hvitevarer (men ikke medregnet klargjøring av tomten og støping av fundament). Spennende!

Håper dere får noen hyggelige naboer med små barn nå da!

Fytti så billig!!! her måtte vi ut med litt over 2 mill for en tomt på 450 kvm

ORIGINAL: Actrine

Fytti så billig!!! her måtte vi ut med litt over 2 mill for en tomt på 450 kvm

ja, det er jo det!! Tomta får vi jo gratis, så vi sparer selvsagt masse på det. Gleder meg vilt til vi kan sette igang.. i mellomtiden sitter vi og ser på kjøkkenløsninger, badekar, blandebatterier, etc. Det er mye som skal avgjøres gitt!

Hvis det kommer på januarsalg til halv pris kommer vi med eskene[8D][:D]

Men er det ikke ett hus til som sannsynligvis skal selges der ved dere??

*kjenner at jeg er VELDIG klar for ett stort hus nå ja....*

Har ikke hørt om noe.. men de andre husene rundt her vil kom komme på en høyere pris! Men så har de da leilighet i kjelleren også![8D] Syns det er svimlende pris på huset. Det ligger nesten en mill over vårt! Og omtrent like stort.. aner ikke hva som gjør at det har høyere verdi

Lenemor:
Åhhhh så kjekt!!! *kjempemisunnelig*

Prisen var jo billig med tanke på de flotte naboene som følger med på kjøpet[;)][:D] Men, er nok fornøyd med hus og omgivelsene her jeg bor nå[:)]

Jaaa det er et poeng det Elimor! Kanskje det er derfor prisen er så mye høyere enn det vi betalte?? Fordi nå får de gode naboer på kjøpet??

Jaaa det er et poeng det Elimor! Kanskje det er derfor prisen er så mye høyere enn det vi betalte?? Fordi nå får de gode naboer på kjøpet??

Jepp - med gode naboer stiger boligprisene vet du[:D]

Hehe forstår dette her.. [:D] 

I dag har vi hatt et par biler som har snudd i gården vår.. så det kommer nok noen på visning tenker jeg!

Back
Topp