hehe, vi har så lyst til å kjøpe oss hus, men aner ikke hvor vi vil bo! vil bo litt på landet, men samtidig sentralt! :)
tips mottas med takk! [:D][:D][:D][:D]
tips mottas med takk! [:D][:D][:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: stinemille
Vi bygger på Gjerdrum! Gleder meg sånn til å bo der! Ikke for langt til byen, men fortsatt på LANDET ;)
ORIGINAL: Wibe^
Vi bygger på Gjerdrum! Gleder meg sånn til å bo der! Ikke for langt til byen, men fortsatt på LANDET ;)
Ja, har titta på gjerdrum! er det dyrt å bygge der om jeg tørr spørre?
Vi bor i rælingen nå, trives veldig her altså, men vil liksom ha HUS med hage!! Så ungene kan løpe ut og inn som de vil om sommeren og sånn! :)
ORIGINAL: ~Snuppelure~
Aurskog..[;)]
ORIGINAL: Wibe^
Ja, har titta på gjerdrum! er det dyrt å bygge der om jeg tørr spørre?
Vi bor i rælingen nå, trives veldig her altså, men vil liksom ha HUS med hage!! Så ungene kan løpe ut og inn som de vil om sommeren og sånn! :)
vi betalte 850 000 for 850 kvm tomt :o) er ikke det dyreste stedet å bygge... men det kommer jo ann på hvordan hus man bygger og sånn da :o) Jeg er student, så vi bygger "på en inntekt"!!