Noen som vil anbefale et sted å bo??

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
hehe, vi har så lyst til å kjøpe oss hus, men aner ikke hvor vi vil bo! vil bo litt på landet, men samtidig sentralt! :)

tips mottas med takk! [:D][:D][:D][:D]

Vi bygger på Gjerdrum! Gleder meg sånn til å bo der! Ikke for langt til byen, men fortsatt på LANDET ;)

ORIGINAL: stinemille

Vi bygger på Gjerdrum! Gleder meg sånn til å bo der! Ikke for langt til byen, men fortsatt på LANDET ;)

Ja, har titta på gjerdrum! er det dyrt å bygge der om jeg tørr spørre?

Vi bor i rælingen nå, trives veldig her altså, men vil liksom ha HUS med hage!! Så ungene kan løpe ut og inn som de vil om sommeren og sånn! :)

ORIGINAL: Wibe^

Vi bor i rælingen nå, trives veldig her altså, men vil liksom ha HUS med hage!! Så ungene kan løpe ut og inn som de vil om sommeren og sånn! :)

vi betalte 850 000 for 850 kvm tomt :o) er ikke det dyreste stedet å bygge... men det kommer jo ann på hvordan hus man bygger og sånn da :o) Jeg er student, så vi bygger "på en inntekt"!!

Tjener mannen din bra da eller? vi hadde ikke klart å bygge på en inntekt! har alltid drømt om å bygge hus, men ender vel opp med et ferdig eldre hus først tenker jeg! hehe...

ORIGINAL: ~Snuppelure~

Aurskog..[;)]

men hva med røsjen da?

ORIGINAL: Wibe^

vi betalte 850 000 for 850 kvm tomt :o) er ikke det dyreste stedet å bygge... men det kommer jo ann på hvordan hus man bygger og sånn da :o) Jeg er student, så vi bygger "på en inntekt"!!

Vi betalte 440 000 for 950 kvm tomt, og bor i Halden[:D][:D][:D][:D]

Asker helt klart!!![;)] Sånn passelig utenfor byen. Nærme by og skog på en måte[:D]

Vi trivs veldigt gott på Fetsund, pes med køer, men ikke såååå farligt då man vet om det og det er kø vart du bor vi 'feil' tid på dygnet.....

kan jeg lokke med stavanger??? [:D][:D][:D][:D] var kansje litt vel drøyt det da... [&:]

Da må jo jeg anbefale HARDANGER, fjell, fjord, jah. Helt utrolig natur...

hehe, valgets kval! [&:]

Back
Topp