noen som vett?

Iam

Forelsket i forumet
ska reise til Tyrkia neste uke. jeg og min lille prins skal på tur heilt aleine[:D]
Men vi lander i Antalya og skal bo i Alanya. så da blir det jo 2 timers buss tur fra flyplassen til Alanya.
så mitt smp er.
hvordan pleier folk å gjøre det med sikring av barn på bussen? pleier folk å ha med seg bilstol ned? har de bilstol på bussen eller sitter de på fanget? e heilt grønn her[8|]

De har garantert ikke bilstoler til bussen der nede i allefall.

Vi har bare hatt han på fanget i bussen til og fra hotellet vi. Noen ganger har vi leid bil selv og da har vi hatt med setet.

Vet flere her inne har hatt med bilstoler selv, men ikke alltid det er riktig sele i bussene slik at man får festet bilstolene ordentlig.

Jeg tror jeg hadde hatt han på fanget! Kanskje du har en bæresele, mei tai eller noe slikt, det kunne jo vært fint å hatt han i kanskje, på magen mens man sitter på bussen. Kanskje ikke i to hele timer men [:-][:)]

tenkte jeg skulle låne mandukan til søssen min[:)] så er kanskje ikke så dumt det[:)]
blir litt mye om jeg alene skal dra med på vogn, bilstol, bagasje og min lille prins [8D]

jeg ville nok brukt sele. Lite sannsynlig at det er riktig sele så du får festet setet på bussen.
Hadde du leid bil selv hadde jeg sørget for sete, men på buss kan det være litt vanskelig.

Hadde tatt med bæresele jeg. Det er jo ikke seler i de fleste bussene så da er han vel egentlig tryggere om han sitter fast i deg[:)]

Back
Topp