NOEN SOM VET???????????

spartasmurfen

Andre møte med forumet
Hei. Vi er helt nye her inne. Skal inn på Rikshospitalet mandag 29.03. Noen som vet hva som skjer og sånn da? Vi har vært inne til den vanlige konsultasjonen. Og nå skal vi inn for 2. gang. Hun vi var hos sist, snakket om omvisning og slike ting, men vi fikk ikke noe særlig mye informasjon. Håper noen her inne kan hjelpe oss, så vi er litt forberedte på hva som skjer nå på mandag. Vi fikk en time som ble avbestil, og det gikk MYE fortere enn vi hadde antatt kan du si.[:)]

Og vil da også selve prøverør-forsøket bli flyttet til et tidligere tidspunkt for oss da? For det skulle vi egentlig hatt til høsten, men vil vi da kanskje få det før sommeren?

Ikke umulig at dere får starte opp tidligere enn dere først forventet! [:)]

Vet ikke hvorfor dere skal inn enda en gang, men det er kanskje for å ha en samtale om at dere kommer igang fortere?  At dere får vite mer om medisiner, prosedyrer, gu osv? [8|]

Jeg har bare vært inne til 1 samtale, og skal ikke tilbake før jeg skal på kontroll etter sprayen..(Ullevål da).

Synes det høres ut som dere skal begynne denne våren jeg. Skjønner ikke hvorfor dere ellers skulle komme nå hvis dere allikevel har hatt første møte..... Det blir sikkert ul på deg, innføring i selve behandlingen, og kanskje datoer for oppstart?

Spennende[:)]

Ja, da ringte jeg inn og fikk litt info. Det blir først å prate med sykesøster, så lege og til slutt omvisning på noen minutter. Så kan vi selv velge når vi vil ta selve prøverøret. Tenkte å informere andre, som muligens kanskje lurer på det samme. [:)]

Hei!

På den samtalen vi var på, og den samme dere skal på, fikk vi omvisning og var med på informasjonsmøte.
Fra møte til oppstart tok det 4 måneder og da fikk vi komme inn en måned før. Skulle egentlig starte en måned senere. Dessverre er det lang ventetid på riksen nå. Det var så vidt jeg kom med for vårt andre forsøk med uttak i mai. Måtte egentlig vente en syklus til. Håper det går fort for dere. Men vær optimistisk. Vil ikke være gledesdreper[;)]

De er veldig flink på riksen[:)][:)]
Lykke til og håper det går fort.

Back
Topp