Noen som vet?

Karianne

Betatt av forumet
Er det noen som vet om det er større sjanse for å få urinveisinfeksjon under svangerskap?

mener å ha hørt det ja [8|]

Det var det jeg mente også. Noen som har erfaringer? Min sønn er 5 år - men jeg mener å huske at jeg hadde det da jeg gikk gravid den gangen.

Er nok det ja!

ja, sleit med det i flere måneder jeg. Men jeg kjente det ikke på kroppen jeg da..

Jeg har fått det nå. Men jeg er ikke gravid som dere ser på tickeren min. Men jeg håper jo inderlig. Jeg har ei venninne som trodde hun hadde fått urinveisinfeksjon og gikk til legen - hun fikk da vite at hun var gravid.

Jepp det stemmer, du har større sjans for at du ikke får tømt blæren din helt hver gang du tisser... Det sa legen min til meg [:)]

Jeg har det mye ellers, Er slitsomt. Får ikke sove for det gjør så vondt [:(] Spise mye surt godis (fin fin medisin :D ) Drikke mye så blir det bortevekk (appelsinjuice er topp) og tranebærpiller! Jeg hadde det ikke da jeg var gravid.

Så gøy karianne [:D] Trodde jeg var ensom i disse trakter! hehe, har bodd her siden januar, og vi kjøpte hus her i juni. er så billig her så greit å starte her! Vi kjøpte hus til 525000, passe stort og fint med 2 mål hage. Hvor gammel er du?

Nei da du er ikke alene. Jeg er 28 år. (begynner virkleig å bli gammel nå)[:)]

Jeg har bodd i disktriktet hele livet jeg!!!!! Er toppers her![:D]

Karianne

legen min sa at det var større sjanse ved graviditet.
Jeg hadde det da jeg kom til første kontrollen. (ikke hatt det før)

ja man er mere mottakelig for urinveisinfeksjon under et svangerskap[&o]

Hurra[:D]

Back
Topp