Noen som vet???

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Solgte en lekegrind nå! Den er kjøpt på reflex da mini skulle komme[:)] Var sikker på at skruene var med, men så var det hull i posen som hang på... Såå pinlig for det fant jeg jo ikke ut før hun var her og skulle hente den[&o] Men jeg lovde å se om jeg fant dem eller ordne noe annet... noen som vet hvordan jeg kan få fatt i slike skruer????

Bare gå til en forhandler av samme gring, så ordner det seg nok. 

ORIGINAL: WZ

Bare gå til en forhandler av samme gring, så ordner det seg nok. 

Kjøpte den jo som sagt på reflex, men husker ikke hva den het... vet jo ikke om de har den inne lenger. Men de har vel kanskje navnet der?[:)]

ORIGINAL: suki

Kan du ikke gå på nettsiden til barnas hus og titte der?
Hvis den er i tre så finnes det ihvertfall to, og de heter babydan felix og en litt rimeligere som heter basic. Den siste har hjul og avrundede plasthjørner. Butikken kan helt sikkert skaffe disse skruene, men kan hende det blir litt dyrt for deg. Vi solgte akkurat 3 stk til en kunde og tok 150,- for de. (Dette var til en basic-grind).

Skulle ha 400 for skruene, og det blir i dyreste laget altså...[&o] Solgte jo lekegrinden for 500[8D] Så muligheter for å finne like skruer andre steder.. ?det er forresten felix lekegrind![;)]

ORIGINAL: Delia

Kan du ikke gå på nettsiden til barnas hus og titte der?
Hvis den er i tre så finnes det ihvertfall to, og de heter babydan felix og en litt rimeligere som heter basic. Den siste har hjul og avrundede plasthjørner. Butikken kan helt sikkert skaffe disse skruene, men kan hende det blir litt dyrt for deg. Vi solgte akkurat 3 stk til en kunde og tok 150,- for de. (Dette var til en basic-grind).

Skulle ha 400 for skruene, og det blir i dyreste laget altså...[&o] Solgte jo lekegrinden for 500[8D] Så muligheter for å finne like skruer andre steder.. ?det er forresten felix lekegrind![;)]

Akkurat den vi har. Jeg har faktisk endelig fått skrudd fra hverandre vår. Den stod jo bare å samlet støv med masse leker i i en krok i stua. Fin lekegrind da, så tenker vi enten selger den eller gir den bort til barnas lille fetter. (Passa på å samle alle skruene i en pose!) [;)]

Kan du ikke legge ut et bilde av de skruene??? Husker jo ikke hvordan dem så ut engang... Og jeg hadde dem i pose også gitt... men siden den har vært med på to flyttinger har det gått hull i den posen en eller annen gang på veien![&:]

Tipper du kan bruke noen skruer fra Clas Ohlson eller Jernia eller noe..

ORIGINAL: WZ

Tipper du kan bruke noen skruer fra Clas Ohlson eller Jernia eller noe..

Ja det jeg og håper på, men da må jeg ha noe mål og bilde av hvordan de ser ut![;)]

Du får ta deg en tur på babyutstyrsbutikken og se på dem. Ta med målband så noterer du diameter. Lykke til! [:)]

Back
Topp